A Coca-Colat többé már nem „klasszikus”
A címke megváltoztatása a brand megfiatalítását célzó erőfeszítések egyike.
A Coca-Cola bejelentette, hogy
mostantól nem használja a „klasszikus”' felíratot
üditőital dobozain. Néhány amerikai boltban már
kapható a megváltozott márkajelzés, de
hamarosan a világ minden pontján kicserélésre
kerül a logó.
A „klasszikus” felirat 1985-ben, a
New Coke balsikerült bevezetését követően
került a csomagolásra, de mivel az ízesített
új termék már régóta nem kapható
a vállalat vezetőse úgy döntött, hogy eljött
az ideje annak, hogy a félreértésekre okot adó
régi felirat eltűnjön az üditőital címkéről.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >