A Coca-Colat többé már nem „klasszikus”
A címke megváltoztatása a brand megfiatalítását célzó erőfeszítések egyike.
A Coca-Cola bejelentette, hogy
mostantól nem használja a „klasszikus”' felíratot
üditőital dobozain. Néhány amerikai boltban már
kapható a megváltozott márkajelzés, de
hamarosan a világ minden pontján kicserélésre
kerül a logó.
A „klasszikus” felirat 1985-ben, a
New Coke balsikerült bevezetését követően
került a csomagolásra, de mivel az ízesített
új termék már régóta nem kapható
a vállalat vezetőse úgy döntött, hogy eljött
az ideje annak, hogy a félreértésekre okot adó
régi felirat eltűnjön az üditőital címkéről.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >