A Coca Colát is díjazta a PR-szövetség
A Coca-Cola Magyarország bekerült a díjazott vállalatok körébe az MPRSZ (Magyar Public Relations Szövetség) által meghirdetett CSR Best Practice pályázaton.
A Coca-Cola Magyarország CSR stratégiájának központi elemét képezi a víz, mint természeti kincs védelme, ezt bemutatandó a Best Practice pályázaton a Mohács melletti Szabadság-sziget rehabilitációját célzó programjával pályázott, amely kiváló példája a vállalati és civil szféra több éven át tartó stratégiai együttműködésének.
A klasszikus Public Private Partnership projekten belül olyan több résztvevős természetvédelmi koncepció valósul meg, amely a természetes élőhelyek helyreállítását, a víz minőségének javítását és a biológiai sokféleség növelését célozza, ugyanakkor figyelembe veszi az összes érintett társadalmi-gazdasági csoport elvárásait is. A projekt nagyságrendjére tekintettel több szervezet fogott össze a sziget megmentéséért, többek között a WWF Magyarország, a Coca-Cola Magyarország, a Duna-Dráva Nemzeti Park Igazgatósága és Mohács Város Önkormányzata. A környezetvédelmi beruházás fontosságát az Európai Unió is elismerte azzal, hogy 1 millió euró támogatást nyújt a megvalósításhoz.
A projekt a Dunának egy szigetét és annak mellékágát hivatott újra életre kelteni, a természetes, őshonos fajokat védeni, a mellékág pusztulását megállítani és rehabilitálni az eredeti, természetes állapotát, ezzel is védve a közeli ivóvízbázist, amely jelenleg is Baranya megye déli részénék ivóvizét szolgáltatja.
A projekttel a Coca-Cola Magyarország bekerült a Magyar Public Relations Szövetség által meghirdetett "CSR Best Practice" pályázatának díjazottjai közé. A pályázatra 2009-ben 17 vállalat nyújtott be anyagot. A pályázat célja olyan vállalati jó példák bemutatása, amelyek iránymutatóak lehetnek a felelős vállalati működés területén. A sikeresen pályázó vállalatnak bizonyítania kellett, hogy rendelkezik kidolgozott CSR stratégiával, felelősségvállalása áthatja napi működését és megmutatkozik az összes, általa érintett csoporthoz fűződő kapcsolatában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >