A Coca-Cola várva várt ünnepi kampányában idén a Mikulás karácsonyi kívánságlistájának élén a jótettek állnak
A Coca-Cola idei, „A világnak több Mikulásra van szüksége” nevű karácsonyi kampányával a mindannyiunkban élő Mikulást ünnepli. Az ikonikus Mikulás a szeretet, a nagylelkűség és a jóakarat szimbóluma, legyen szó akár egy szomszéd megsegítéséről, az utolsó Coca-Cola megosztásáról vagy egy ismeretlen rászorulónak nyújtott segítségről.

A világnak több Mikulásra van szüksége
Az új Coca-Cola kampánnyal hivatalosan is kezdetét veszi az ünnepi időszak, hiszen nincs karácsony ünnep Coca-Cola reklámfilm nélkül. A film magyar változata már megnézhető a Coca-Cola YouTube csatornáján. A hazai kampány november 3-án indult, a TV-ben pedig november 16-ától látható majd a reklám.
A Coca-Cola régóta kötődik a Mikuláshoz, a ma világszerte ismert piros ruhás, fehér szakállas Mikulás karakter először a márka karácsonyi reklámjában jelent meg az 1920-as években. Ezt követően a Coca-Cola 1931-ben bízta meg Haddon Sundblom michigani születésű illusztrátort, hogy készítsen Mikulás-képeket a márka ünnepi reklámjaihoz. Az ikonikussá vált képek mára összeforrtak a Coca-Cola márkával, az eredeti verziók bejárták a világ művészeti galériáit.
Mivel a kedvesség, a nagylelkűség és a jóakarat szelleme mindannyiunkban él, a Coca-Cola most digitális kvízt készített, amellyel pontosan meghatározható, hogy mi magunk milyen Mikulások lennénk. A Coca-Cola Applikációban és mobil böngészőkön keresztül elérhető „Töltsd ki a kvízt, hogy megtudd, te milyen Mikulás lennél!” című kvíz a válaszok alapján határozza meg a kitöltő Mikulás-típusát. Az eredmény a közösségi média oldalakon is megosztható.
A Coca-Cola Magyarország immár 10 éve támogatja a Magyar Vöröskeresztet. Az utóbbi években a szervezettel együtt vett részt a koronavírus-járvány elleni küzdelemben, 2022-ben, a humanitárius válság kapcsán a menekültek ellátásában, valamint több alkalommal juttatott el élelmiszeradományt a hazai rászoruló családoknak. Idén márciusban közösen jelentették be a hátrányos helyzetű nők megsegítésére induló programjukat a nemzetközi nőnap alkalmából. Legújabb közös kezdeményezésük a fedél nélkül maradt emberek megsegítésére irányul, amelyben idén számos önkéntes és a Wolt is részt vesz.
A reklámfilmről:
A Coca-Cola új karácsonyi reklámfilmje egy olyan várost mutat be, ahol több száz Mikulás járja az utcákat. A film során látjuk, ahogy a Mikulások segítik és támogatják az embereket, így fejezve ki, hogy egy Mikulásokkal teli világ tele van kedvességgel és jószándékkal. A film csúcspontján kiderül, hogy a Mikulások, akiket láttunk, valójában az emberek „belső Mikulásai” voltak, akik jócselekedeteket hajtottak végre. A filmet a következő sor zárja: „A világnak több Mikulásra van szüksége”. Az új film 60 és 30 másodperces formátumban lesz látható.
Kapcsolódó cikkeink
Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >1 milliárd eurót ruház be idén a Coca-Cola Brazíliában
2025-ben 7 milliárd brazil reált (kb. 1 milliárd eurót) –…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >