A Coca-Cola várva várt ünnepi kampányában idén a Mikulás karácsonyi kívánságlistájának élén a jótettek állnak
A Coca-Cola idei, „A világnak több Mikulásra van szüksége” nevű karácsonyi kampányával a mindannyiunkban élő Mikulást ünnepli. Az ikonikus Mikulás a szeretet, a nagylelkűség és a jóakarat szimbóluma, legyen szó akár egy szomszéd megsegítéséről, az utolsó Coca-Cola megosztásáról vagy egy ismeretlen rászorulónak nyújtott segítségről.

A világnak több Mikulásra van szüksége
Az új Coca-Cola kampánnyal hivatalosan is kezdetét veszi az ünnepi időszak, hiszen nincs karácsony ünnep Coca-Cola reklámfilm nélkül. A film magyar változata már megnézhető a Coca-Cola YouTube csatornáján. A hazai kampány november 3-án indult, a TV-ben pedig november 16-ától látható majd a reklám.
A Coca-Cola régóta kötődik a Mikuláshoz, a ma világszerte ismert piros ruhás, fehér szakállas Mikulás karakter először a márka karácsonyi reklámjában jelent meg az 1920-as években. Ezt követően a Coca-Cola 1931-ben bízta meg Haddon Sundblom michigani születésű illusztrátort, hogy készítsen Mikulás-képeket a márka ünnepi reklámjaihoz. Az ikonikussá vált képek mára összeforrtak a Coca-Cola márkával, az eredeti verziók bejárták a világ művészeti galériáit.
Mivel a kedvesség, a nagylelkűség és a jóakarat szelleme mindannyiunkban él, a Coca-Cola most digitális kvízt készített, amellyel pontosan meghatározható, hogy mi magunk milyen Mikulások lennénk. A Coca-Cola Applikációban és mobil böngészőkön keresztül elérhető „Töltsd ki a kvízt, hogy megtudd, te milyen Mikulás lennél!” című kvíz a válaszok alapján határozza meg a kitöltő Mikulás-típusát. Az eredmény a közösségi média oldalakon is megosztható.
A Coca-Cola Magyarország immár 10 éve támogatja a Magyar Vöröskeresztet. Az utóbbi években a szervezettel együtt vett részt a koronavírus-járvány elleni küzdelemben, 2022-ben, a humanitárius válság kapcsán a menekültek ellátásában, valamint több alkalommal juttatott el élelmiszeradományt a hazai rászoruló családoknak. Idén márciusban közösen jelentették be a hátrányos helyzetű nők megsegítésére induló programjukat a nemzetközi nőnap alkalmából. Legújabb közös kezdeményezésük a fedél nélkül maradt emberek megsegítésére irányul, amelyben idén számos önkéntes és a Wolt is részt vesz.
A reklámfilmről:
A Coca-Cola új karácsonyi reklámfilmje egy olyan várost mutat be, ahol több száz Mikulás járja az utcákat. A film során látjuk, ahogy a Mikulások segítik és támogatják az embereket, így fejezve ki, hogy egy Mikulásokkal teli világ tele van kedvességgel és jószándékkal. A film csúcspontján kiderül, hogy a Mikulások, akiket láttunk, valójában az emberek „belső Mikulásai” voltak, akik jócselekedeteket hajtottak végre. A filmet a következő sor zárja: „A világnak több Mikulásra van szüksége”. Az új film 60 és 30 másodperces formátumban lesz látható.
Kapcsolódó cikkeink
Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >