A Coca-Cola új marketingkampánya a boldogságról szól
A Coca-Cola új marketingkampányában egy 102 éves dédnagypapa beszél arról, hogy a válságban még fontosabb a boldogság és az optimizmus.
A Coca-Cola legújabb reklámfilmjében a Nagypapa nagy utazása és egy egyedülálló találkozás tanúi lehetünk. Az út végén mi is hallhatjuk, mit tanácsol Spanyolország legidősebb embere egy különleges kis embernek, a legfiatalabbnak, egy éppen világra jött kislánynak: azért vagyunk a világon, hogy boldogak legyünk. A reklámfilmet a Coca-Cola Spanyolország készíttette. Hazánkban ez az első, „az élet Coke oldalán”-t váltó új, „Nyiss a boldogságra” szlogennel futó kampány. Magyarországon 90, 45 és 20 másodperces verziókat sugároznak majd. A másfél perces változat premierje április 19-én este, az országos televíziók (m1, Duna TV, RTL klub, TV2) mellett a hírcsatornák (ATV, Echo TV, Hír TV) műsorán lesz látható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >