A Coca-Cola új marketingkampánya a boldogságról szól
A Coca-Cola új marketingkampányában egy 102 éves dédnagypapa beszél arról, hogy a válságban még fontosabb a boldogság és az optimizmus.
A Coca-Cola legújabb reklámfilmjében a Nagypapa nagy utazása és egy egyedülálló találkozás tanúi lehetünk. Az út végén mi is hallhatjuk, mit tanácsol Spanyolország legidősebb embere egy különleges kis embernek, a legfiatalabbnak, egy éppen világra jött kislánynak: azért vagyunk a világon, hogy boldogak legyünk. A reklámfilmet a Coca-Cola Spanyolország készíttette. Hazánkban ez az első, „az élet Coke oldalán”-t váltó új, „Nyiss a boldogságra” szlogennel futó kampány. Magyarországon 90, 45 és 20 másodperces verziókat sugároznak majd. A másfél perces változat premierje április 19-én este, az országos televíziók (m1, Duna TV, RTL klub, TV2) mellett a hírcsatornák (ATV, Echo TV, Hír TV) műsorán lesz látható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >