A Coca-Cola új marketingkampánya a boldogságról szól
A Coca-Cola új marketingkampányában egy 102 éves dédnagypapa beszél arról, hogy a válságban még fontosabb a boldogság és az optimizmus.
A Coca-Cola legújabb reklámfilmjében a Nagypapa nagy utazása és egy egyedülálló találkozás tanúi lehetünk. Az út végén mi is hallhatjuk, mit tanácsol Spanyolország legidősebb embere egy különleges kis embernek, a legfiatalabbnak, egy éppen világra jött kislánynak: azért vagyunk a világon, hogy boldogak legyünk. A reklámfilmet a Coca-Cola Spanyolország készíttette. Hazánkban ez az első, „az élet Coke oldalán”-t váltó új, „Nyiss a boldogságra” szlogennel futó kampány. Magyarországon 90, 45 és 20 másodperces verziókat sugároznak majd. A másfél perces változat premierje április 19-én este, az országos televíziók (m1, Duna TV, RTL klub, TV2) mellett a hírcsatornák (ATV, Echo TV, Hír TV) műsorán lesz látható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >