A Coca-Cola növeli bevételi előrejelzéseit
A Coca-Cola második negyedéves eladásai meghaladták a várakozásokat, mivel a vállalat megemelte az egész évre vonatkozó előrejelzését, amelyet az üdítőital iránti élénk kereslet és a magasabb árak ösztönöztek.

„Hűek maradunk célunkhoz, végrehajtjuk stratégiánkat, és értéket biztosítunk érdekelt feleink számára”
A második negyedévben az FMCG óriás 8%-os globális egységnyi mennyiségnövekedésről számolt be, ami a fejlett és a feltörekvő piacok növekedésének volt tulajdonítható, miközben az eladási árak 12% körülire emelkedtek. A nettó bevétel 12%-kal 11,3 milliárd dollárra (9,38 milliárd GBP) nőtt a július 1-jén zárult negyedévben, míg az organikus bevételek (nem GAAP) 16%-kal nőttek. Az eredmények azonban a magasabb kiadások hatását is megmutatták: az összehasonlítható működési árrés 31,7%-ról 30,7%-ra csökkent.
„E negyedéves eredményeink tükrözik üzletünk agilitását, ésszerűsített márkaportfóliónk erejét, valamint azokat a lépéseket, amelyeket a növekedés érdekében tettünk a működési és makrogazdasági környezet kihívásaival szemben” – mondta a Coca-Cola vezérigazgatója. és James Quincey elnök azt mondta.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >