A Coca-Cola nem dolgozik a pikáns kampányt készítő ügynökséggel

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 07. 22. 00:00

A Coca-Cola minden folyamatban lévő munkát leállított és jelenleg a szerződésbontást fontolgatja a Lean Mean Fighting Machine reklámügynökséggel, miután egy kampányuk felháborodást keltett.

A Coca-Cola azért hátrált ki az ügynökség mögül, mert a Dr. Pepper márkához készített Facebookos kampány nagy felhördülést váltott ki a Facebook felhasználók, főként az anyák körében – jelenti a Guardian.
Az ügynökség a reklámhadjárathoz a közösségi portálon csatlakozó felhasználók esetében pikáns statusjelző mondatokat jelenített meg, amelyek kivívták a szülők haragját. Mindez annak ellenére történt, hogy az ügynökség a belépőktől megkérdezte, hogy mennyire zavarbaejtő szövegeket vállalnak fel saját profil oldalukon és ennek megfelelően válogatta a szövegeket. A botrány akkor pattant ki, amikor egy felhasználó egy hardcore pornófilmre utaló mondatot fedezett fel 14 éves lánya Facebook oldalán.
A Coca-Cola fontolgatja, hogy minden üzleti kapcsolatot megszakít az érintett ügynökséggel, ami a cég számára komoly veszteséget jelentene, hiszen éppen most kapta meg a Coke Zero márka digitális reklámozási jogát – írja a Világgazdaság Online.




Kapcsolódó cikkeink