A Coca-Cola nem dolgozik a pikáns kampányt készítő ügynökséggel
A Coca-Cola minden folyamatban lévő munkát leállított és jelenleg a szerződésbontást fontolgatja a Lean Mean Fighting Machine reklámügynökséggel, miután egy kampányuk felháborodást keltett.
A Coca-Cola azért hátrált ki az ügynökség mögül, mert a Dr. Pepper márkához készített Facebookos kampány nagy felhördülést váltott ki a Facebook felhasználók, főként az anyák körében – jelenti a Guardian.
Az ügynökség a reklámhadjárathoz a közösségi portálon csatlakozó felhasználók esetében pikáns statusjelző mondatokat jelenített meg, amelyek kivívták a szülők haragját. Mindez annak ellenére történt, hogy az ügynökség a belépőktől megkérdezte, hogy mennyire zavarbaejtő szövegeket vállalnak fel saját profil oldalukon és ennek megfelelően válogatta a szövegeket. A botrány akkor pattant ki, amikor egy felhasználó egy hardcore pornófilmre utaló mondatot fedezett fel 14 éves lánya Facebook oldalán.
A Coca-Cola fontolgatja, hogy minden üzleti kapcsolatot megszakít az érintett ügynökséggel, ami a cég számára komoly veszteséget jelentene, hiszen éppen most kapta meg a Coke Zero márka digitális reklámozási jogát – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >