A Coca-Cola még sosem jött ki ilyen termékkel története során
Története során először kezdi meg a Coca-Cola saját alkoholos italának forgalmazását – olvasható az origo-n. A sikeres tesztidőszakot követően Japánban kerül a boltok polcaira az ottani népszerű üdítőital – a chu-hi – ízvilágát idéző termék.
A Coca Cola gyártója Japánban tervezi elindítani az országban népszerű chu-hi nevű ital saját változatát, amely egy helyi szénsavas italkülönlegesség, citrussal és socsú égetett szesszel.
A tervek szerint háromfajta erősségben lesz kapható az ital, 3 és 7 százalékos alkoholtartalom között és októberben kezdik majd árusítani.
Jorge Garduño, a Coca-Cola Japan elnöke szerint ez a lépés nem jelenti azt, hogy a vállalat máshol is piacra dob hasonló alkoholos termékeket, hiszen a mostani is csak egy szűk réteget céloz meg. Hozzátette, hogy Japánnak nagyon különleges és egyedi kultúrája van, ezért sok ott bemutatott termék, máshol nem is lesz népszerű. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >Rekordhőség Japánban: veszélyben a rizstermés
Minden eddiginél magasabb hőmérsékletet mértek Japánban: a Tokió közelében fekvő…
Tovább olvasom >Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >