A Coca-Cola még sosem jött ki ilyen termékkel története során
Története során először kezdi meg a Coca-Cola saját alkoholos italának forgalmazását – olvasható az origo-n. A sikeres tesztidőszakot követően Japánban kerül a boltok polcaira az ottani népszerű üdítőital – a chu-hi – ízvilágát idéző termék.
A Coca Cola gyártója Japánban tervezi elindítani az országban népszerű chu-hi nevű ital saját változatát, amely egy helyi szénsavas italkülönlegesség, citrussal és socsú égetett szesszel.
A tervek szerint háromfajta erősségben lesz kapható az ital, 3 és 7 százalékos alkoholtartalom között és októberben kezdik majd árusítani.
Jorge Garduño, a Coca-Cola Japan elnöke szerint ez a lépés nem jelenti azt, hogy a vállalat máshol is piacra dob hasonló alkoholos termékeket, hiszen a mostani is csak egy szűk réteget céloz meg. Hozzátette, hogy Japánnak nagyon különleges és egyedi kultúrája van, ezért sok ott bemutatott termék, máshol nem is lesz népszerű. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >Jelentős minimálbér-emelés várható Magyarországon: 2027-re 374 ezer forint lesz a bruttó összeg
Jövőre 9 százalékkal, 2026-ban 13 százalékkal, 2027-ben pedig további 14…
Tovább olvasom >