A Coca-Cola HBC Magyarország belép a snackpiacra
Vertikális portfóliófejlesztésbe kezdett a Coca-Cola HBC Magyarország; a legnagyobb hazai üdítőital-gyártó az összesen 80 milliárd forint értékű snackpiacon teszteli legújabb kekszmárkáját. A MyWellness néven futó ízesített zab- és funkcionális kekszek az Auchan Magyarország tizenkilenc hazai áruházában érhetőek el novembertől.
A Coca-Cola HBC Magyarország anyavállalata 2019-ben 260 millió euróért vásárolta meg a Szerbiában piacvezető Bambi céget, amelynek márkái azóta a 29 országban jelenlévő Coca-Cola HBC Csoport teljes körű portfóliójának részét képezik. A Bambi története 1967-ben kezdődött a szerbiai Požarevacban, és az azóta eltelt 55 évben generációk kedvenceivé váltak a vállalat által kínált különböző édességek és sós snackek. Magyarország a MyWellness kekszek időszakos bevezetésével csatlakozik a Bambi márkákat forgalmazó országok sorához. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12-01. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Operatív idők – X. Zsendülés Kertészeti Konferencia
A tavasz beköszöntével nem csupán a természet, hanem a kertészek…
Tovább olvasom >Kevesebb cukor, minimális szénhidrát
A cukormentes és szénhidrátcsökkentett élelmiszerek piaca ma már messze túlmutat…
Tovább olvasom >…azért a boróka az úr!
Világszinten a gin kategória még növekedésben van, ám a fejlődés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >