A Coca-Cola HBC Magyarország az egyik legvonzóbb munkahely a potenciális munkavállalók szerint
A Coca-Cola hagyományaival és innovációival a Coca-Cola HBC Magyarország célja nem lehet más, mint hogy a munkavállalók számára az ország egyik leginspirálóbb munkahelyét kínálja. A vállalatot a Randstad munkáltatói márka felmérésének résztvevői az FMCG szektorban immár négy éve Magyarország egyik legvonzóbb munkahelyeként említik meg.
Ahogy az elmúlt három évben, idén is a Coca-Cola HBC Magyarországot nevezték meg az FMCG szektor legvonzóbb munkahelyeként azok a munkavállalók, akik a Randstad hagyományos, reprezentatív felmérésében részt vettek. Magyarország legnagyobb üdítőital palackozója mind az ismertség, mind az elismertség terén az élen végzett: a megkérdezettek 95 százaléka ismeri a Coca-Cola HBC Magyarországot, és több mint fele (51%) tartja az FMCG szektor legvonzóbb vállalatának. Nem meglepő módon, a cég elsősorban a fiatalok körében a legkedveltebb – a 18-44 évesek több mint fele legszívesebben a Coca-Cola palackozójánál dolgozna –, de a 45-65 évesek 43 százaléka is ezt a céget preferálja.
És hogy mi teszi a vállalatot ennyire vonzóvá? A válaszadók többsége szerint a Coca-Cola HBC Magyarországnál versenyképesek a bérek és a juttatások, illetve remek lehetőségek kínálkoznak a szakmai előmenetelre. A munka érdekes, kihívásokkal teli, a cég pénzügyi helyzete stabil és a vállalat a piacon elismert, jó hírnévnek örvend. Emellett a megkérdezettek többsége azt is megerősítette, hogy lehetőségük nyílik a legújabb technológiákat alkalmazni. Számszerűsítve ez azt jelenti, hogy a kérdőívben feltüntetett tíz értékelő tényező közül hétben végzett első helyen a Coca-Cola HBC Magyarország az FMCG vállalatok mezőnyében. A világ legnagyobb, független munkáltatói márkakutatását idén a világ 38 országában végezte el a Randstad, több mint 6100 vállalat bevonásával, mintegy 185 000 válaszadó véleménye alapján.
„Nagyon jó érzéssel tölt el bennünket, hogy hazánkban továbbra is minket tartanak az FMCG szektor legvonzóbb munkahelyének. Az elmúlt rendkívüli időszakban is különös figyelmet fordítottunk hazai és nemzetközi szinten egyaránt arra, hogy tájékozódjuk a kollégáink érzéseivel, félelmeivel, szükségleteivel kapcsolatosan. Sokat dolgozunk azon, hogy nyíltan kommunikáljunk a munkavállalóinkkal, és nem csak célorientált, hanem gondoskodó vezetői magatartással támogassuk a munkavállalóinkat a mindennapi kihívások leküzdésében. Az elsődleges prioritásunk mindvégig a munkavállalóink egészségének biztosítása, valamint a munkahelyeik megőrzése volt – munkafolyamatainkat is ehhez igazítottuk a megváltozott helyzetben. Büszkék vagyunk arra, hogy minden kollégánk munkahelyét megőriztük, partnereink és vásárlóink számára pedig folyamatosan elérhetők maradtunk. A továbbiakban szeretnénk a fejlesztendő folyamatokra fókuszálni, a jóllét és a munka – magánélet egyensúlyának megtartása pedig szintén kiemelt fontossággal bír 2021-ben is.” – mondta Oltea Ceraceanu, a Coca-Cola HBC Magyarország HR vezetője.
A vállalat az új típusú koronavírus kapcsán két alkalommal kérdezte meg a munkatársait a rendkívüli helyzetben történő munkavégzéssel kapcsolatosan. Az eredmények összesítése alapján a kollégák többsége a jelenlegi példa nélküli helyzetben sem veszítette el pozitív szemléletét és úgy érzik, hogy megfelelő tájékoztatást kapnak a vállalattól. A többség szerint a vezetők megfelelően támogatják a munkatársakat és elismerik a munkájukat ebben a kihívásokkal teli időszakban is. A vállalat már tavasszal – amelyik munkakörben csak megoldható – átállt a távmunka-végzésre, amelyet a munkavállalók szintén nagyon pozitívan értékeltek.
Kapcsolódó cikkeink
Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >Coca-Cola HBC Magyarország: a tavalyi visszaesés után ismét növekszik a kávépiac forgalma
Tavaly a kedvezőtlen gazdasági környezet miatt visszaesett a kávépiac forgalma,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >