A Coca-Cola HBC Magyarország az egyik legvonzóbb munkahely a potenciális munkavállalók szerint
A Coca-Cola hagyományaival és innovációival a Coca-Cola HBC Magyarország célja nem lehet más, mint hogy a munkavállalók számára az ország egyik leginspirálóbb munkahelyét kínálja. A vállalatot a Randstad munkáltatói márka felmérésének résztvevői az FMCG szektorban immár négy éve Magyarország egyik legvonzóbb munkahelyeként említik meg.
Ahogy az elmúlt három évben, idén is a Coca-Cola HBC Magyarországot nevezték meg az FMCG szektor legvonzóbb munkahelyeként azok a munkavállalók, akik a Randstad hagyományos, reprezentatív felmérésében részt vettek. Magyarország legnagyobb üdítőital palackozója mind az ismertség, mind az elismertség terén az élen végzett: a megkérdezettek 95 százaléka ismeri a Coca-Cola HBC Magyarországot, és több mint fele (51%) tartja az FMCG szektor legvonzóbb vállalatának. Nem meglepő módon, a cég elsősorban a fiatalok körében a legkedveltebb – a 18-44 évesek több mint fele legszívesebben a Coca-Cola palackozójánál dolgozna –, de a 45-65 évesek 43 százaléka is ezt a céget preferálja.
És hogy mi teszi a vállalatot ennyire vonzóvá? A válaszadók többsége szerint a Coca-Cola HBC Magyarországnál versenyképesek a bérek és a juttatások, illetve remek lehetőségek kínálkoznak a szakmai előmenetelre. A munka érdekes, kihívásokkal teli, a cég pénzügyi helyzete stabil és a vállalat a piacon elismert, jó hírnévnek örvend. Emellett a megkérdezettek többsége azt is megerősítette, hogy lehetőségük nyílik a legújabb technológiákat alkalmazni. Számszerűsítve ez azt jelenti, hogy a kérdőívben feltüntetett tíz értékelő tényező közül hétben végzett első helyen a Coca-Cola HBC Magyarország az FMCG vállalatok mezőnyében. A világ legnagyobb, független munkáltatói márkakutatását idén a világ 38 országában végezte el a Randstad, több mint 6100 vállalat bevonásával, mintegy 185 000 válaszadó véleménye alapján.
„Nagyon jó érzéssel tölt el bennünket, hogy hazánkban továbbra is minket tartanak az FMCG szektor legvonzóbb munkahelyének. Az elmúlt rendkívüli időszakban is különös figyelmet fordítottunk hazai és nemzetközi szinten egyaránt arra, hogy tájékozódjuk a kollégáink érzéseivel, félelmeivel, szükségleteivel kapcsolatosan. Sokat dolgozunk azon, hogy nyíltan kommunikáljunk a munkavállalóinkkal, és nem csak célorientált, hanem gondoskodó vezetői magatartással támogassuk a munkavállalóinkat a mindennapi kihívások leküzdésében. Az elsődleges prioritásunk mindvégig a munkavállalóink egészségének biztosítása, valamint a munkahelyeik megőrzése volt – munkafolyamatainkat is ehhez igazítottuk a megváltozott helyzetben. Büszkék vagyunk arra, hogy minden kollégánk munkahelyét megőriztük, partnereink és vásárlóink számára pedig folyamatosan elérhetők maradtunk. A továbbiakban szeretnénk a fejlesztendő folyamatokra fókuszálni, a jóllét és a munka – magánélet egyensúlyának megtartása pedig szintén kiemelt fontossággal bír 2021-ben is.” – mondta Oltea Ceraceanu, a Coca-Cola HBC Magyarország HR vezetője.
A vállalat az új típusú koronavírus kapcsán két alkalommal kérdezte meg a munkatársait a rendkívüli helyzetben történő munkavégzéssel kapcsolatosan. Az eredmények összesítése alapján a kollégák többsége a jelenlegi példa nélküli helyzetben sem veszítette el pozitív szemléletét és úgy érzik, hogy megfelelő tájékoztatást kapnak a vállalattól. A többség szerint a vezetők megfelelően támogatják a munkatársakat és elismerik a munkájukat ebben a kihívásokkal teli időszakban is. A vállalat már tavasszal – amelyik munkakörben csak megoldható – átállt a távmunka-végzésre, amelyet a munkavállalók szintén nagyon pozitívan értékeltek.
Kapcsolódó cikkeink
Mizse, természetes ásványvíz alapú szénsavas üdítő
Természetes ásványvíz alapú, cukor-, tartósító-, adalék-, színezésmentes termék. A palackhoz rögzítettük…
Tovább olvasom >Fuzetea Mangó-Ananász
A Fuzetea limitált nyári ízei közt egy ismerős termékkel találkozhatnak…
Tovább olvasom >Burn Guava
Az új Burn Guava édes-savanyú ízkombinációja egyedülálló módon biztosítja a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >