A Coca-Cola Europacific Partners egész éves bevételnövekedésre számít
A Coca-Cola Europacific Partners közölte, hogy az egész évre 11-13 százalékos pro forma hasonló bevételnövekedést vár, szemben a korábbi 8-10 százalékos prognózissal. Emellett a cégcsoport az egész éves időszakra 9-11 százalékos üzemi eredménynövekedést vár, a korábbi 6-9 százalékos növekedéshez képest.

Az első félévi működési eredmény 86%-kal volt magasabb
A javuló kilátások a cég által „nagyszerű” első félévnek köszönhetőek, amikor a bevétel 40%-kal nőtt (+17,0% pro forma alapon), a Coca-Cola Amatil üzletág felvásárlása következtében. Az első félévi működési eredmény 86%-kal volt magasabb (+29,0% pro forma alapon), ami szintén a Coca-Cola Amatil üzletág forgalmának, valamint az átlagos árbevétel növekedésnek köszönhető – közölte a csoport.
Az üzlet teljesítményét kommentálva Damian Gammell vezérigazgató megjegyzi, hogy az éttermek, kocsmák, kávézók és bárok fellendülése, valamint az utazás és a turizmus visszatérése volt az eladások felfutásának fő hajtóereje.
„Örülünk, hogy nagyszerű első félévet tudtunk teljesíteni” – mondta. „Erős bruttó- és nettó bevétel-növekedést és jelentős értékrészesedést értünk el, valamint szilárd cash flow-t generáltunk.
Kapcsolódó cikkeink
Elválnak a Capri-Sun és a Coca-Cola útjai
A Capri-Sun Group jövőre véget vet a Coca-Cola Europacific Partners…
Tovább olvasom >Kétszámjegyű növekedésről számolt be az Unilever
Felülmúlta az Unilever az első negyedévre vonatkozó értékesítési előrejelzéseket, mivel…
Tovább olvasom >Agrometeorológia: számottevő fagy nem várható, bőséges csapadékra van kilátás
A gyümölcsösöket károsító számottevő fagyra nem kell számítani, és bőséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
47 SuperCor üzletet vásárol a Carrefour Spanyolországban
Megállapodott a Carrefour az El Corte Inglésszel 47 SuperCor márkanév…
Tovább olvasom >Újra próbálkozik az Unilever néhány nem alapvető márka eladásával
Újult erővel fog neki az Unilever néhány nem alapvető szépség-…
Tovább olvasom >Csökkenőben a szombati vásárlókedv Németországban
A német fogyasztók számára továbbra is a szombat az első…
Tovább olvasom >