A Coca-Cola a Topo Chico Sabores bevezetésével az ásványvízmárka elérést növelné
A Coca-Cola a Topo Chico Sabores gyümölcslével és gyógynövénykivonatokkal ízesített prémium ásványvizének piacra dobásával a gyorsan növekvő italmárkát új alkoholmentes kategóriába vezeti be.
Az italóriás új ízeken és termékkiterjesztéseken – ezen belül a Molson Coorsszal való együttműködése révén alkoholtartalmú italokon – keresztül gyorsította fel a Topo Chico innovációját annak érdekében, hogy a fogyasztók választási lehetőségeit bővítse és eggyel több oka legyen a vásárlóknak épp ezt a népszerű ital fogyasztani. A Coca-Cola optimista a Topo Chico jövőjét illetően és úgy véli, hogy a forgalmazásból származó árbevétel akár az 1 milliárd dollárt is meghaladhatja.
A Topo Chico Sabores, amely a vállalat több mint száz évvel ezelőtti kínálatát tükrözi, áfonya, mandarin és lime ízben kapható.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Bővíti üdítőital-portfolióját a Kofola ČeskoSlovensko
A cseh Kofola ČeskoSlovensko új gyümölcslevekkel és jegesteákkal bővítette portfólióját.…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >