A Coca-Cola a Topo Chico Sabores bevezetésével az ásványvízmárka elérést növelné
A Coca-Cola a Topo Chico Sabores gyümölcslével és gyógynövénykivonatokkal ízesített prémium ásványvizének piacra dobásával a gyorsan növekvő italmárkát új alkoholmentes kategóriába vezeti be.
Az italóriás új ízeken és termékkiterjesztéseken – ezen belül a Molson Coorsszal való együttműködése révén alkoholtartalmú italokon – keresztül gyorsította fel a Topo Chico innovációját annak érdekében, hogy a fogyasztók választási lehetőségeit bővítse és eggyel több oka legyen a vásárlóknak épp ezt a népszerű ital fogyasztani. A Coca-Cola optimista a Topo Chico jövőjét illetően és úgy véli, hogy a forgalmazásból származó árbevétel akár az 1 milliárd dollárt is meghaladhatja.
A Topo Chico Sabores, amely a vállalat több mint száz évvel ezelőtti kínálatát tükrözi, áfonya, mandarin és lime ízben kapható.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >