A CO-OP nyerte a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat
A gyártócégek szavazatai alapján a CO-OP Hungary Zrt. nyerte a második alkalommal kiírt Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amelyet a szakma legnagyobb rendezvényén a tapolcai Business Days-en adott át Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium államtitkára.
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin alapította. Az elismerést az a kereskedelmi társaság kapja, amely a Magyar Termék védjegyhasználók szavazatai alapján a legtöbbet tett a hazai termékek értékesítéséért, népszerűsítéséért. A gyártók értékelése szerint a CO-OP Hungary Zrt. került az első helyre, így Pekó László elnök vehette át a díjat, Ábel Tamás üvegművész alkotását. A második a tavalyi nyertes Spar Magyarország Kft. lett, a harmadik pedig az Auchan Retail Magyarország Kft.
Benedek Eszter, A Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, hogy Nagy István agrárminiszter fővédnökségével a díjat azért hozták létre, hogy elismerjék azoknak az üzletláncoknak a munkáját, amelyek aktívan segítik a magyar termékek piacra jutását. Egyben ösztönözni is szeretnék a kereskedelmi hálózatokat arra, hogy aktívabban támogassák a Magyar Termék védjegyes áruk értékesítését. Az értékelésre azokat kérték fel, akik a legjobban meg tudják ítélni, melyik üzletlánc segítette leginkább a védjegyes áruk eladását. A védjegyhasználók saját tapasztalataik alapján, ugyanakkor objektív kritériumokat pontozva mondtak véleményt a láncokról, az ő szavazataikat egészítette ki a szintén a képviselőikből álló szakmai zsűri.
A szavazás eredménye is azt mutatta, hogy van mit díjazni, a gyártók magas pontszámokat adtak, és szoros volt a verseny a kereskedelmi láncok között. A kiemelkedő aktivitásokat három különdíjjal is értékelte a szakmai zsűri. A legtöbb védjegyes saját márkás termékért a Penny Market Kft. kapott különdíjat, a Spar pedig az országos promócióban részt vett legsikeresebb üzletláncként részesült az elismerésben, míg a CBA Kereskedelmi Kft. a legjobb partnerként az egyedi Magyar Termék promócióban vállalt szerepéért.
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjról
A 170 védjegyhasználó minden, Magyar Termék védjegyes árut forgalmazó kereskedelmi hálózatra szavazhatott meghatározott kritériumok alapján, az ő szavazataikat egészítették ki a szintén védjegyhasználók képviselőiből álló szakmai zsűri voksai. A Magyar Termék Kereskedelmi Nívódíjat a legtöbb pontot elérő társaság kapta.
Az értékelésnél számított a Magyar Termék védjegyes termékek forgalma az adott üzletláncban, a védjegyes termékek megjelenésére nyújtott felületekkel, lehetőségekkel való elégedettség, a kereskedelmi cégnél a védjegyes termékekre megvalósított promóciók sikeressége, valamint az üzletlánc bemutatkozójának értékelése.
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Az ágy
Életemben sokszor jutott már eszembe, hogy milyen szerencsés vagyok sokakhoz…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A további növekedést támogatja az AutoWallis tavalyi nyeresége
Az AutoWallis éves rendes közgyűlésén a részvényesek elfogadták a társaság…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >