A Co-op is csatlakozott a karboncsökkentési kampányhoz
A Co-op is részt vesz abban az új, karboncsökkentő kampányban, amely csupán napokkal a COP26 éghajlatváltozási csúcstalálkozó előtt indult el.
A Count Us In (Velünk is számoljatok –a szerk.) kampány célja az, hogy egymilliárd embert bátorítsanak arra, hogy tegyenek meg bizonyos gyakorlati lépéseket annak érdekében, hogy csökkentsék a karbonszennyezés mértékét.
A kampány 16 lépésből áll, köztük olyanokból, mint az élelmszerhulladék mennyiségének csökkentése, a tárgyak megjavítása új vásárlása helyett, több növényi alapú élelmiszer fogyasztása, valamint az, hogy osszuk meg barátainkkal és kollégáinkkal tapasztalatainkat ez ügyben annak érdekében, hogy környezetünkben is erősítsük a klímatudatosságot.
The Grocer
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával küzd a Co-op a lopások miatti veszteség ellen
A Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok és…
Tovább olvasom >Akvizíciókkal igyekszik piaci pozícóját erősíteni a Kaufland Németországban
Öt Globus hipermarket felvásárlásával növeli vezető szerepét a Kaufland a…
Tovább olvasom >Éjjel-nappali házhozszállítási szolgáltatást indít a brit Co-op
Bejelentette A Co-op, hogy éjjel-nappali házhozszállítási szolgáltatást indít leedsi, londoni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >