A Co-op is csatlakozott a karboncsökkentési kampányhoz
A Co-op is részt vesz abban az új, karboncsökkentő kampányban, amely csupán napokkal a COP26 éghajlatváltozási csúcstalálkozó előtt indult el.

Számukra is fontos a klímaedukáció
A Count Us In (Velünk is számoljatok –a szerk.) kampány célja az, hogy egymilliárd embert bátorítsanak arra, hogy tegyenek meg bizonyos gyakorlati lépéseket annak érdekében, hogy csökkentsék a karbonszennyezés mértékét.
A kampány 16 lépésből áll, köztük olyanokból, mint az élelmszerhulladék mennyiségének csökkentése, a tárgyak megjavítása új vásárlása helyett, több növényi alapú élelmiszer fogyasztása, valamint az, hogy osszuk meg barátainkkal és kollégáinkkal tapasztalatainkat ez ügyben annak érdekében, hogy környezetünkben is erősítsük a klímatudatosságot.
The Grocer
Kapcsolódó cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Az ár-érték arány az úr, de többet is költenénk…
A Business Days konferencián Mekler Anita, a PwC Magyarország cégtársa…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával küzd a Co-op a lopások miatti veszteség ellen
A Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >