A Co-op is csatlakozott a karboncsökkentési kampányhoz
A Co-op is részt vesz abban az új, karboncsökkentő kampányban, amely csupán napokkal a COP26 éghajlatváltozási csúcstalálkozó előtt indult el.

Számukra is fontos a klímaedukáció
A Count Us In (Velünk is számoljatok –a szerk.) kampány célja az, hogy egymilliárd embert bátorítsanak arra, hogy tegyenek meg bizonyos gyakorlati lépéseket annak érdekében, hogy csökkentsék a karbonszennyezés mértékét.
A kampány 16 lépésből áll, köztük olyanokból, mint az élelmszerhulladék mennyiségének csökkentése, a tárgyak megjavítása új vásárlása helyett, több növényi alapú élelmiszer fogyasztása, valamint az, hogy osszuk meg barátainkkal és kollégáinkkal tapasztalatainkat ez ügyben annak érdekében, hogy környezetünkben is erősítsük a klímatudatosságot.
The Grocer
Kapcsolódó cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Az ár-érték arány az úr, de többet is költenénk…
A Business Days konferencián Mekler Anita, a PwC Magyarország cégtársa…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával küzd a Co-op a lopások miatti veszteség ellen
A Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >