A Co-op is csatlakozott a karboncsökkentési kampányhoz
A Co-op is részt vesz abban az új, karboncsökkentő kampányban, amely csupán napokkal a COP26 éghajlatváltozási csúcstalálkozó előtt indult el.

Számukra is fontos a klímaedukáció
A Count Us In (Velünk is számoljatok –a szerk.) kampány célja az, hogy egymilliárd embert bátorítsanak arra, hogy tegyenek meg bizonyos gyakorlati lépéseket annak érdekében, hogy csökkentsék a karbonszennyezés mértékét.
A kampány 16 lépésből áll, köztük olyanokból, mint az élelmszerhulladék mennyiségének csökkentése, a tárgyak megjavítása új vásárlása helyett, több növényi alapú élelmiszer fogyasztása, valamint az, hogy osszuk meg barátainkkal és kollégáinkkal tapasztalatainkat ez ügyben annak érdekében, hogy környezetünkben is erősítsük a klímatudatosságot.
The Grocer
Kapcsolódó cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >AM: ütemesen halad a részkifizetések teljesítése az Agro-ökológiai Programban
Összesen 12 milliárd forint értékben zárult le részkifizetés az Agro-ökológiai…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >