A Co-op is csatlakozott a karboncsökkentési kampányhoz
A Co-op is részt vesz abban az új, karboncsökkentő kampányban, amely csupán napokkal a COP26 éghajlatváltozási csúcstalálkozó előtt indult el.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/10/248399_Coop-sign-web_crop-300x200.jpg)
Számukra is fontos a klímaedukáció
A Count Us In (Velünk is számoljatok –a szerk.) kampány célja az, hogy egymilliárd embert bátorítsanak arra, hogy tegyenek meg bizonyos gyakorlati lépéseket annak érdekében, hogy csökkentsék a karbonszennyezés mértékét.
A kampány 16 lépésből áll, köztük olyanokból, mint az élelmszerhulladék mennyiségének csökkentése, a tárgyak megjavítása új vásárlása helyett, több növényi alapú élelmiszer fogyasztása, valamint az, hogy osszuk meg barátainkkal és kollégáinkkal tapasztalatainkat ez ügyben annak érdekében, hogy környezetünkben is erősítsük a klímatudatosságot.
The Grocer
Kapcsolódó cikkeink
Együtt hajóztunk (1. rész)
Az Anglia legyőzésére küldött Spanyol Armada 1588-ban 130 hajóból állt…
Tovább olvasom >Az egészséges élelmiszer kincset ér
Magyarország célja az volt a Közös Agrárpolitika megújításával, hogy az…
Tovább olvasom >3%-os visszatérítési programot indít a Revolut ügyfelei számára
A Revolut új vásárlási lehetőséget kínál, amelynek keretében az ügyfelek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >