A Co-op ‘Fagyassz le!’ címkékkel látja el sajátmárkás tejtermékeit
Az Egyesült Királyságban a Co-op ‘Fagyassz le!’ címkékkel látja el sajátmárkás tejtermékeit, hogy megspóroljon 70 000 tonnányi tejpazarlást évente.

A felnőtt lakosság jelentős része nem is tudott róla, hogy le lehet fagyasztani a tejet
Az új csomagolás-feliraton ez áll majd: “Ne dobj ki, fagyassz le egy tiszta, erre alkalmas palackban, majd olvassz fel a hűtőszekrényben, 24 órányi idő alatt!”
Több mint 150 millió fontnyi fel nem használt tejet dobnak ki évente, aminek 90%-át a háztartásokban el nem fogyasztott tej teszi ki, a Wrap hulladékcsökkentő szervezet szerint.
A Co-op által nemrégiben készített felmérés kimutatta, hogy az Egyesült Királyság felnőtt lakosságának mintegy 66%-a nem fagyaszt le otthon tejet, és további 31% nem is tud róla, hogy ez lehetséges. A megkérdezettek 34%-a viszont azt nyilatkozta, hogy a jövőben szívesen alkalmazná ezt az eljárást.
Az új felirat 2022 szeptemberétől jelenik meg a Co-op saját márkás tejtermékein.
Kapcsolódó cikkeink
Írország: nyáron csúcsra jár az élelmiszerpazarlás
A Too Good To Go friss felmérése szerint az ír…
Tovább olvasom >Milliárdos bevételkiesést szenvedhet el a dán élelmiszer-kereskedelem a súlycsökkentő szerek miatt
Akár 1,2 milliárd dán korona (130 millió euró) forgalomkieséssel is…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >