A Co-op ‘Fagyassz le!’ címkékkel látja el sajátmárkás tejtermékeit
Az Egyesült Királyságban a Co-op ‘Fagyassz le!’ címkékkel látja el sajátmárkás tejtermékeit, hogy megspóroljon 70 000 tonnányi tejpazarlást évente.

A felnőtt lakosság jelentős része nem is tudott róla, hogy le lehet fagyasztani a tejet
Az új csomagolás-feliraton ez áll majd: “Ne dobj ki, fagyassz le egy tiszta, erre alkalmas palackban, majd olvassz fel a hűtőszekrényben, 24 órányi idő alatt!”
Több mint 150 millió fontnyi fel nem használt tejet dobnak ki évente, aminek 90%-át a háztartásokban el nem fogyasztott tej teszi ki, a Wrap hulladékcsökkentő szervezet szerint.
A Co-op által nemrégiben készített felmérés kimutatta, hogy az Egyesült Királyság felnőtt lakosságának mintegy 66%-a nem fagyaszt le otthon tejet, és további 31% nem is tud róla, hogy ez lehetséges. A megkérdezettek 34%-a viszont azt nyilatkozta, hogy a jövőben szívesen alkalmazná ezt az eljárást.
Az új felirat 2022 szeptemberétől jelenik meg a Co-op saját márkás tejtermékein.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Hűségprogramokkal a vásárlók lemorzsolódása ellen
A Salesforce friss Connected Shoppers felmérése szerint a kiskereskedők kétharmada…
Tovább olvasom >Megadealek kora
Bár az ügyletszám 17%-kal csökkent, de a nagy értékű vállalat-adásvételi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >