A Co-op ‘Fagyassz le!’ címkékkel látja el sajátmárkás tejtermékeit
Az Egyesült Királyságban a Co-op ‘Fagyassz le!’ címkékkel látja el sajátmárkás tejtermékeit, hogy megspóroljon 70 000 tonnányi tejpazarlást évente.
Az új csomagolás-feliraton ez áll majd: “Ne dobj ki, fagyassz le egy tiszta, erre alkalmas palackban, majd olvassz fel a hűtőszekrényben, 24 órányi idő alatt!”
Több mint 150 millió fontnyi fel nem használt tejet dobnak ki évente, aminek 90%-át a háztartásokban el nem fogyasztott tej teszi ki, a Wrap hulladékcsökkentő szervezet szerint.
A Co-op által nemrégiben készített felmérés kimutatta, hogy az Egyesült Királyság felnőtt lakosságának mintegy 66%-a nem fagyaszt le otthon tejet, és további 31% nem is tud róla, hogy ez lehetséges. A megkérdezettek 34%-a viszont azt nyilatkozta, hogy a jövőben szívesen alkalmazná ezt az eljárást.
Az új felirat 2022 szeptemberétől jelenik meg a Co-op saját márkás tejtermékein.
Kapcsolódó cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Több tájékoztatás kell az ESG-előírásokról a magyar kkv-k számára
Bár az idei évben bevezetett ESG szabályozás egyelőre csak a…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >