A Co-op ‘Fagyassz le!’ címkékkel látja el sajátmárkás tejtermékeit
Az Egyesült Királyságban a Co-op ‘Fagyassz le!’ címkékkel látja el sajátmárkás tejtermékeit, hogy megspóroljon 70 000 tonnányi tejpazarlást évente.
Az új csomagolás-feliraton ez áll majd: “Ne dobj ki, fagyassz le egy tiszta, erre alkalmas palackban, majd olvassz fel a hűtőszekrényben, 24 órányi idő alatt!”
Több mint 150 millió fontnyi fel nem használt tejet dobnak ki évente, aminek 90%-át a háztartásokban el nem fogyasztott tej teszi ki, a Wrap hulladékcsökkentő szervezet szerint.
A Co-op által nemrégiben készített felmérés kimutatta, hogy az Egyesült Királyság felnőtt lakosságának mintegy 66%-a nem fagyaszt le otthon tejet, és további 31% nem is tud róla, hogy ez lehetséges. A megkérdezettek 34%-a viszont azt nyilatkozta, hogy a jövőben szívesen alkalmazná ezt az eljárást.
Az új felirat 2022 szeptemberétől jelenik meg a Co-op saját márkás tejtermékein.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre keresettebbek a teljes munkaidős kiskereskedelmi állások az USA-ban
Egyre nagyobb érdeklődést tapasztalnak a kiskereskedők az álláskeresők részéről a…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd forint összegű adomány a PENNY-től
Nagyszerű eredményeket ért el karitatív partnereivel közösen a PENNY Magyarország…
Tovább olvasom >Mit eszel holnap?
A Nestlé Hungária rendszeresen méri a magyar lakosság egészséges táplálkozáshoz…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >