A Clusco viszi a Herz kampányát
A Pick Szeged meghívásos pályázaton választott ügynökséget a Herz újrabevezető kampányára. A tenderen három ügynökség vett részt.
A győztes végül a Cluso lett, a másik két pályázó nevét nem hozták nyilvánosságra.
A Herz termékek közel kétéves távollét után kerülnek ismét a polcokra, a márka az eltelt időszakban termékválasztékában és megjelenésében is jelentős modernizáláson esett át – írja a Kreatív Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >