A Clusco viszi a Herz kampányát
🎧 Hallgasd a cikket:
A Pick Szeged meghívásos pályázaton választott ügynökséget a Herz újrabevezető kampányára. A tenderen három ügynökség vett részt.
A győztes végül a Cluso lett, a másik két pályázó nevét nem hozták nyilvánosságra.
A Herz termékek közel kétéves távollét után kerülnek ismét a polcokra, a márka az eltelt időszakban termékválasztékában és megjelenésében is jelentős modernizáláson esett át – írja a Kreatív Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >