A Clusco viszi a Herz kampányát
A Pick Szeged meghívásos pályázaton választott ügynökséget a Herz újrabevezető kampányára. A tenderen három ügynökség vett részt.
A győztes végül a Cluso lett, a másik két pályázó nevét nem hozták nyilvánosságra.
A Herz termékek közel kétéves távollét után kerülnek ismét a polcokra, a márka az eltelt időszakban termékválasztékában és megjelenésében is jelentős modernizáláson esett át – írja a Kreatív Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >