A Clusco viszi a Herz kampányát
A Pick Szeged meghívásos pályázaton választott ügynökséget a Herz újrabevezető kampányára. A tenderen három ügynökség vett részt.
A győztes végül a Cluso lett, a másik két pályázó nevét nem hozták nyilvánosságra.
A Herz termékek közel kétéves távollét után kerülnek ismét a polcokra, a márka az eltelt időszakban termékválasztékában és megjelenésében is jelentős modernizáláson esett át – írja a Kreatív Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >