A Chio egészségesebb olajban süti termékeit
A Chio Magyarország Kft. 2010. július 1-jétől mindkét üzemében új olajkeverékre tér át.Az új sütőolaj 30 százalékkal kevesebb telített zsírsavat tartalmaz a korábban alkalmazottnál, ezáltal a Chio termékek táplálkozás-élettani hatása kedvező irányba változik. A termékek ízét a váltás semmilyen módon nem befolyásolja.
A magyar lakosság zsír- és olajfogyasztásának csak néhány ezrelékét fedezi sós ropogtatnivalókból, ezért a váltás a gyakorlatban alig befolyásolja a lakosság egészségi állapotát.
A Chio lépése sokkal inkább szimbolikus jelentőségű, az egészségesebb sütőolajjal demonstrálni kívánja a tudatos és kiegyensúlyozott táplálkozás iránti elkötelezettségét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >