A Checkout.com lett Sainsbury’s fizetési innovációs partnere

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 11. 15. 09:19

A Sainsbury’s a Checkout.com-ot választotta fizetési innovációs partneréül fizetési infrastruktúrájának egyszerűsítése és modernizálása céljából.

A hosszú távú együttműködésnek a pénztárgép nélküli technológia csak az első lépése.

Az új SmartShop funkció lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy okostelefonjukra telepített alkalmazáson keresztül fizessenek a bevásárlásaikért.

A Checkout.com fizetési platformja támogatja majd az új funkciókat, és lehetőséget ad az olyan digitális pénztárcákon keresztüli tranzakciókra is, mint az Apple Pay és a Google Pay.

A technológia már működik a Sainsbury’s SmartShop üzletekben, és az elkövetkező hónapokban az Argos és Habitat üzletekben is bevezetésre kerül – közölte a két vállalat közös közleményében.

A ProcessOut a Sainsbury’s integrált fizetési rendszereként is működik majd, amely a vállalat egészén belüli összes feldolgozást irányítja. Teljes körű bevezetését követően lehetősége nyílik a Sainsbury’s-nek régi rendszerei racionalizálására, ami azt jelenti, hogy valós időben láthatja majd az online megrendeléseket. Ez hatékonyabb adatvezérelt döntéseket és a vásárlók felé személyre szabottabb ajánlatokat és élményeket eredményezhet.

Charged Retail

Kapcsolódó cikkeink