A Checkout.com lett Sainsbury’s fizetési innovációs partnere
A Sainsbury’s a Checkout.com-ot választotta fizetési innovációs partneréül fizetési infrastruktúrájának egyszerűsítése és modernizálása céljából.
A hosszú távú együttműködésnek a pénztárgép nélküli technológia csak az első lépése.
Az új SmartShop funkció lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy okostelefonjukra telepített alkalmazáson keresztül fizessenek a bevásárlásaikért.
A Checkout.com fizetési platformja támogatja majd az új funkciókat, és lehetőséget ad az olyan digitális pénztárcákon keresztüli tranzakciókra is, mint az Apple Pay és a Google Pay.
A technológia már működik a Sainsbury’s SmartShop üzletekben, és az elkövetkező hónapokban az Argos és Habitat üzletekben is bevezetésre kerül – közölte a két vállalat közös közleményében.
A ProcessOut a Sainsbury’s integrált fizetési rendszereként is működik majd, amely a vállalat egészén belüli összes feldolgozást irányítja. Teljes körű bevezetését követően lehetősége nyílik a Sainsbury’s-nek régi rendszerei racionalizálására, ami azt jelenti, hogy valós időben láthatja majd az online megrendeléseket. Ez hatékonyabb adatvezérelt döntéseket és a vásárlók felé személyre szabottabb ajánlatokat és élményeket eredményezhet.
Kapcsolódó cikkeink
Papírba csomagolja a Sainsbury’s az avokádót
A januárban 77 üzletben elindult teszt során a Sainsbury’s saját…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >Javíts meg! – A nap képe
Bármelyik élelmiszerüzletben előfordulhat, hogy a bevásárlókocsit kerekei másfelé vinnék, mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >