A céges mobilból is lehet bankkártya-elfogadó terminál
Az elmúlt 3 évben megduplázódott a bankkártyaterminálok száma: jelenleg több mint 300 ezer ilyen készülék van használatban. Ezzel párhuzamosan a lakosság részéről is egyre nagyobb az igény az okoseszközös fizetési lehetőségek iránt: a tavalyi évben több mint tripla annyi tranzakciót bonyolítottak le, mint egy évvel korábban. Ez a szám azonban tovább emelkedhet, hiszen a K&H-nál is elérhető, innovatív, SoftPOS androidalapú alkalmazással már a céges okostelefon is költséghatékonyan átalakítható fizetési terminállá.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
– A mai világban szinte mindent az okostelefonokon intézünk, így csak idő kérdése volt, hogy a kártyás fizetés is elérhető legyen ezen a platformon – mondta el Rammacher Zoltán, a K&H kkv marketing- és értékesítéstámogatás vezetője. – Az alkalmazással azon kkv-knak is könnyen elérhetővé válik a bankkártyás fizetés lehetősége, amelyek számára kiemelten fontos a költséghatékony működés és a könnyű használat. Így például a különböző kitelepüléseken vagy vásárokon, ahol eddig a készpénzes fizetés volt jellemző, ezzel az alkalmazással már elérhetővé válik ez a gyorsabb és biztonságosabb fizetési forma is.
Elemzők szerint az ilyen POS-alkalmazások 2026-ra közel 25 millió mobiltelefonon lesznek elérhetők, míg 2028-ra a bankkártya-elfogadó terminálok piacának felét tehetik ki. //
Kapcsolódó cikkeink
K&H Elemzői kommentár: A vártnál rosszabbul alakult az infláció
Bár a piac arra számított, hogy júliusban a 4 százalék…
Tovább olvasom >K&H: az egységes adatvédelmi szemlélet első védelmi vonala a zero-trust model
Az online tér mára a mindennapi életünk és munkavégzésünk szerves…
Tovább olvasom >Még mindig visszafogottabbak a magyar vásárlók
Júniusban a kiskereskedelmi forgalom volumene 3 százalékkal nőtt éves összevetésben.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >