A cégek rettegnek az energiaválságtól és az áremelkedéstől
A háborús helyzet és a rendkívüli bizonytalanság által generált áremelkedés sokkolja az energiát a versenypiacról beszerző fogyasztókat; ehhez a megnövekedett költségek és kockázatok kezelése érdekében átalakuló termékstruktúra hatása is hozzáadódik.
Az ügyfelek a szerződési ajánlatokban olyan, teljesen megváltozott paraméterrendszerrel és konstrukcióval találkoznak, amelyben az elemek nagyjából megegyeznek ugyan a korábbiakkal, de szigorúbb feltételrendszert tartalmaznak, mint eddig – mondja Szépfy Márton, a MET Csoport magyarországi retail tevékenységéért felelő kereskedelmi vezérigazgató-helyettes, aki szerint az érintett cégek döntő többségének üzleti modellje valószínűleg nincs felkészülve a rezsi hatszorozódására, ami már csődhullám lehetőségét is előre vetíti.
Kapcsolódó cikkeink
Okos döntés lehet életminőségünk javításába fektetnünk
Az idei év első negyedében több mint 800 ezer magyar…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >A nyerstej termelői ára tovább emelkedett
A nyerstej termelői ára nemzeti valutában kifejezve 2024 októberében Új-Zélandon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >