A CDP Brüsszelben harmadszor ismerte el a L’Oréalt
A L’Oréal ismét elismerésben részesült a klímaváltozás elleni küzdelem, a vízbiztonság és az erdők védelme érdekében folytatott kiemelkedő tevékenységéért Brüsszelben. A vállalatot harmadik egymást követő évben ismerte el a CDP „AAA” értékeléssel.
A Sharing Beauty With All programban fogalmazta meg fenntarthatósági céljait a L’Oréal. A program összefoglalja azokat a törekvéseket, amelyek pozitív hatást gyakorolnak a társadalomra és a környezetre egyaránt. Ezen célok és elért eredmények elismerése a CDP „AAA” értékelése is.
2018-ban kiemelkedő eredményeket ért el a vállalat. 77%-kal csökkentette gyárai és elosztóközpontjai gázkibocsátását 2005 és 2018 között és 31 ipari telephelyét karbonsemlegessé tette. A gyárak vízfogyasztását tizenhárom év alatt 48%-kal tudta csökkenteni. Mostanra a vállalat már 3 „száraz gyárral” is büszkélkedhet.
A CDP-díjat Brüsszelben Barbara Lavernos, a L’Oréal technológiai és logisztikai igazgatója vette át, aki elmondta: „Nagyon büszkék vagyunk a L’Oréalnál, hogy immáron a harmadik évben is „AAA” értékelést kaptunk. Ez az elismerés 25 év előremutató fenntarthatósági törekvéseinek eredménye. Magas szintű kiválóságukkal és pontosságukkal az olyan szervezetek, mint a CDP, kihívások elé állítanak minket és arra ösztönöznek, hogy felgyorsítsuk kötelezettségvállalásainkat a gázkibocsátás, a vízfogyasztás és a hulladéktermelés csökkentése érdekében.”
A Sharing Beauty With All program négy területet foglal magába:
• Fenntartható innováció a termékek környezeti profiljának javításáért
• Fenntartható gyártás a környezeti lábnyom csökkentéséért az üzemekben és elosztóközpontokban
• Fenntartható életmód, lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy fenntartható fogyasztói döntéseket hozhassanak
• Fenntartható fejlődés megosztása a munkavállalókkal, a beszállítókkal és a közösségekkel.
Kapcsolódó cikkeink
Változik a Balaton: nyolc éve befagyott, most rekordmeleget mérnek
Nyolc évvel ezelőtt a Balaton teljesen befagyott a hosszan tartó…
Tovább olvasom >AI-alapú, fenntartható kozmetikai formulák fejlesztésére társult az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és hatékony kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében kezdett együttműködésbe…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >