A Casino a beszállítókkal együtt a VusionGroup technológiájával küzd a készlethiány ellen
Valós idejű adatokat szolgáltat a termékek elérhetőségéről a francia Groupe Casino a Monoprix és Franprix láncok beszállítói számára a RelevanC beszállítói platformon keresztül a Dispositif Zéro Rupture-nek nevezett rendszerben.
A készletadatokból, a bevételezési adatokból és a Captana polckamera-alapú rendszeréből az InTheMemory megoldása segítségével valós időben aggregált adatokat a gyártók számára a Casino saját RelevanC platformján teszi elérhetővé. Mind a Captana, mind az InTheMemory a fizikai kiskereskedelmi üzletek digitalizálását megcélzó VusionGroup része.
A vezető francia iparági médiumban, az LSA-ban megjelent egyik cikkben a RelevanC kifejti, hogy e megbízható adatoknak köszönhetően a márkagyártók képesek hatékonyan irányítani beszerzési projektjeiket, logisztikájukat és értékesítésüket.
François Alarcon, a Franprix vezérigazgató-helyettese az új rendszer fokozott hatékonyságát annak a ténynek tulajdonítja, hogy az adatok közvetlenül az üzletekből, és nem külső adatgyűjtésből származnak.
A Monoprix a kiskereskedők közül az egyik elsőként kezdte meg 2021-ben üzleteiben felszerelni a Captana rendszer a polci áruhiány leküzdése céljából. Az egyes üzletekben mintegy 120 polckamerát használnak.
A Captana rendszer a VusionsGroup (SES-Imagotag) elektronikus polccímkéivel együtt adatokat gyűjt a termékek elérhetőségéről. A Monoprix már egy ideje használja ezeket az elektronikus címkéket, és 2019 óta sikeresen alkalmazza őket további termékinformációk és retail médiahirdetések közlésére.
Retail Optimiser
Kapcsolódó cikkeink
Új stratégiával támogatja az Intermarché a francia mezőgazdaságot
A francia Intermarché kiskereskedelmi lánc bejelentette, hogy csak akkor kezdi…
Tovább olvasom >Hideg konyha
A funkcionalitás igénye, a digitalizáció folyamatának felgyorsulása, a fogyasztói trendek…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >