A Casino a beszállítókkal együtt a VusionGroup technológiájával küzd a készlethiány ellen
Valós idejű adatokat szolgáltat a termékek elérhetőségéről a francia Groupe Casino a Monoprix és Franprix láncok beszállítói számára a RelevanC beszállítói platformon keresztül a Dispositif Zéro Rupture-nek nevezett rendszerben.
A készletadatokból, a bevételezési adatokból és a Captana polckamera-alapú rendszeréből az InTheMemory megoldása segítségével valós időben aggregált adatokat a gyártók számára a Casino saját RelevanC platformján teszi elérhetővé. Mind a Captana, mind az InTheMemory a fizikai kiskereskedelmi üzletek digitalizálását megcélzó VusionGroup része.
A vezető francia iparági médiumban, az LSA-ban megjelent egyik cikkben a RelevanC kifejti, hogy e megbízható adatoknak köszönhetően a márkagyártók képesek hatékonyan irányítani beszerzési projektjeiket, logisztikájukat és értékesítésüket.
François Alarcon, a Franprix vezérigazgató-helyettese az új rendszer fokozott hatékonyságát annak a ténynek tulajdonítja, hogy az adatok közvetlenül az üzletekből, és nem külső adatgyűjtésből származnak.
A Monoprix a kiskereskedők közül az egyik elsőként kezdte meg 2021-ben üzleteiben felszerelni a Captana rendszer a polci áruhiány leküzdése céljából. Az egyes üzletekben mintegy 120 polckamerát használnak.
A Captana rendszer a VusionsGroup (SES-Imagotag) elektronikus polccímkéivel együtt adatokat gyűjt a termékek elérhetőségéről. A Monoprix már egy ideje használja ezeket az elektronikus címkéket, és 2019 óta sikeresen alkalmazza őket további termékinformációk és retail médiahirdetések közlésére.
Retail Optimiser
Kapcsolódó cikkeink
K&H: megtörtént a fordulat, előkerültek a hitelesek
A lakossági hitelezés egyértelműen fordulóponthoz érkezett. A 2023 eleji visszaesés…
Tovább olvasom >Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >