A Casino a beszállítókkal együtt a VusionGroup technológiájával küzd a készlethiány ellen
Valós idejű adatokat szolgáltat a termékek elérhetőségéről a francia Groupe Casino a Monoprix és Franprix láncok beszállítói számára a RelevanC beszállítói platformon keresztül a Dispositif Zéro Rupture-nek nevezett rendszerben.
A készletadatokból, a bevételezési adatokból és a Captana polckamera-alapú rendszeréből az InTheMemory megoldása segítségével valós időben aggregált adatokat a gyártók számára a Casino saját RelevanC platformján teszi elérhetővé. Mind a Captana, mind az InTheMemory a fizikai kiskereskedelmi üzletek digitalizálását megcélzó VusionGroup része.
A vezető francia iparági médiumban, az LSA-ban megjelent egyik cikkben a RelevanC kifejti, hogy e megbízható adatoknak köszönhetően a márkagyártók képesek hatékonyan irányítani beszerzési projektjeiket, logisztikájukat és értékesítésüket.
François Alarcon, a Franprix vezérigazgató-helyettese az új rendszer fokozott hatékonyságát annak a ténynek tulajdonítja, hogy az adatok közvetlenül az üzletekből, és nem külső adatgyűjtésből származnak.
A Monoprix a kiskereskedők közül az egyik elsőként kezdte meg 2021-ben üzleteiben felszerelni a Captana rendszer a polci áruhiány leküzdése céljából. Az egyes üzletekben mintegy 120 polckamerát használnak.
A Captana rendszer a VusionsGroup (SES-Imagotag) elektronikus polccímkéivel együtt adatokat gyűjt a termékek elérhetőségéről. A Monoprix már egy ideje használja ezeket az elektronikus címkéket, és 2019 óta sikeresen alkalmazza őket további termékinformációk és retail médiahirdetések közlésére.
Retail Optimiser
Kapcsolódó cikkeink
Tovább terjeszkedik a Picnic Franciaországban
A holland online szupermarket, a Picnic tovább növeli jelenlétét Franciaországban…
Tovább olvasom >Megnyitotta a Lidl Európa legnagyobb logisztikai központját
A Lidl megnyitotta új zászlóshajó logisztikai központját a Párizstól délnyugatra…
Tovább olvasom >Tovább erősítjük az agrárkapcsolatainkat Franciaországgal
Franciaország fontos szövetségese hazánknak a Közös Agrárpolitika megerősítése és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >