A Casino a beszállítókkal együtt a VusionGroup technológiájával küzd a készlethiány ellen
Valós idejű adatokat szolgáltat a termékek elérhetőségéről a francia Groupe Casino a Monoprix és Franprix láncok beszállítói számára a RelevanC beszállítói platformon keresztül a Dispositif Zéro Rupture-nek nevezett rendszerben.
A készletadatokból, a bevételezési adatokból és a Captana polckamera-alapú rendszeréből az InTheMemory megoldása segítségével valós időben aggregált adatokat a gyártók számára a Casino saját RelevanC platformján teszi elérhetővé. Mind a Captana, mind az InTheMemory a fizikai kiskereskedelmi üzletek digitalizálását megcélzó VusionGroup része.
A vezető francia iparági médiumban, az LSA-ban megjelent egyik cikkben a RelevanC kifejti, hogy e megbízható adatoknak köszönhetően a márkagyártók képesek hatékonyan irányítani beszerzési projektjeiket, logisztikájukat és értékesítésüket.
François Alarcon, a Franprix vezérigazgató-helyettese az új rendszer fokozott hatékonyságát annak a ténynek tulajdonítja, hogy az adatok közvetlenül az üzletekből, és nem külső adatgyűjtésből származnak.
A Monoprix a kiskereskedők közül az egyik elsőként kezdte meg 2021-ben üzleteiben felszerelni a Captana rendszer a polci áruhiány leküzdése céljából. Az egyes üzletekben mintegy 120 polckamerát használnak.
A Captana rendszer a VusionsGroup (SES-Imagotag) elektronikus polccímkéivel együtt adatokat gyűjt a termékek elérhetőségéről. A Monoprix már egy ideje használja ezeket az elektronikus címkéket, és 2019 óta sikeresen alkalmazza őket további termékinformációk és retail médiahirdetések közlésére.
Retail Optimiser
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban lassult az éves infláció júniusban
Franciaországban 2,2 százalékra mérséklődött az éves fogyasztói áremelkedés mértéke júniusban…
Tovább olvasom >Tovább mélyítjük az agrárkapcsolatainkat Azerbajdzsánnal
Oktatási, tudományos és állattartási kérdésekről is egyeztetett Nagy István tárcavezető,…
Tovább olvasom >SAP: Az adatvezérelt megoldások a divatiparban is hatékonyak
A divatipar szereplőinek, gyártóknak és kereskedőknek is számos kihívással kell…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >