A Carrefour száz boltot nyit Malájziában
A Carrefour száz vegyeskereskedés megnyitását tervezi Malájziában, elsősorban a társaság saját márkás termékeire alapozva – jelenti a Malaysia Food and Drink.
Ez jelentős stratégiai váltásnak bizonyulhat a francia kiskereskedelmi óriás esetében. Úgy tűnik jó döntés született, mert az előrejelzések szerint 350 millió dolláros, mintegy 52,6 százalékos növekedést érhetnek el 2013-ra a maláj piacon.
A hírek szerint a Tesco is tovább bővítené érdekeltségi körét Malájziában. A társaság nem zárja ki ezt a lehetőséget, de megerősítette, hogy ebben a negyedévben elsősorban nyereséges hipermarket ágazatának további bővítésére koncentrál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A Vinted akciója miatt használhatatlan vált a FoxPost szolgáltatása
A FoxPost csomagküldő szolgáltatása az utóbbi napokban komoly kihívásokkal nézett…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >