A Carrefour száz boltot nyit Malájziában
A Carrefour száz vegyeskereskedés megnyitását tervezi Malájziában, elsősorban a társaság saját márkás termékeire alapozva – jelenti a Malaysia Food and Drink.
Ez jelentős stratégiai váltásnak bizonyulhat a francia kiskereskedelmi óriás esetében. Úgy tűnik jó döntés született, mert az előrejelzések szerint 350 millió dolláros, mintegy 52,6 százalékos növekedést érhetnek el 2013-ra a maláj piacon.
A hírek szerint a Tesco is tovább bővítené érdekeltségi körét Malájziában. A társaság nem zárja ki ezt a lehetőséget, de megerősítette, hogy ebben a negyedévben elsősorban nyereséges hipermarket ágazatának további bővítésére koncentrál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >