A Carrefour száz boltot nyit Malájziában
A Carrefour száz vegyeskereskedés megnyitását tervezi Malájziában, elsősorban a társaság saját márkás termékeire alapozva – jelenti a Malaysia Food and Drink.
Ez jelentős stratégiai váltásnak bizonyulhat a francia kiskereskedelmi óriás esetében. Úgy tűnik jó döntés született, mert az előrejelzések szerint 350 millió dolláros, mintegy 52,6 százalékos növekedést érhetnek el 2013-ra a maláj piacon.
A hírek szerint a Tesco is tovább bővítené érdekeltségi körét Malájziában. A társaság nem zárja ki ezt a lehetőséget, de megerősítette, hogy ebben a negyedévben elsősorban nyereséges hipermarket ágazatának további bővítésére koncentrál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >