A Carrefour száz boltot nyit Malájziában
A Carrefour száz vegyeskereskedés megnyitását tervezi Malájziában, elsősorban a társaság saját márkás termékeire alapozva – jelenti a Malaysia Food and Drink.
Ez jelentős stratégiai váltásnak bizonyulhat a francia kiskereskedelmi óriás esetében. Úgy tűnik jó döntés született, mert az előrejelzések szerint 350 millió dolláros, mintegy 52,6 százalékos növekedést érhetnek el 2013-ra a maláj piacon.
A hírek szerint a Tesco is tovább bővítené érdekeltségi körét Malájziában. A társaság nem zárja ki ezt a lehetőséget, de megerősítette, hogy ebben a negyedévben elsősorban nyereséges hipermarket ágazatának további bővítésére koncentrál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >Új megközelítés kell a bogyós gyümölcsök termesztésében
Bár az éghajlatváltozás komoly hatással van a bogyós gyümölcsök hazai…
Tovább olvasom >Longevity – divat vagy tudatosság?
Az embereket mindig is foglalkoztatta, hogy hogyan lehet minél tovább…
Tovább olvasom >