A Carrefour száz boltot nyit Malájziában
A Carrefour száz vegyeskereskedés megnyitását tervezi Malájziában, elsősorban a társaság saját márkás termékeire alapozva – jelenti a Malaysia Food and Drink.
Ez jelentős stratégiai váltásnak bizonyulhat a francia kiskereskedelmi óriás esetében. Úgy tűnik jó döntés született, mert az előrejelzések szerint 350 millió dolláros, mintegy 52,6 százalékos növekedést érhetnek el 2013-ra a maláj piacon.
A hírek szerint a Tesco is tovább bővítené érdekeltségi körét Malájziában. A társaság nem zárja ki ezt a lehetőséget, de megerősítette, hogy ebben a negyedévben elsősorban nyereséges hipermarket ágazatának további bővítésére koncentrál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >