A Carlsberg új dobozdizájnnal köszönti a kínai újévet

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 01. 18. 09:45

A dán sörgyártó óriáscég a Nyúl éve alkalmából limitált kiadású dobozdizájnt mutatott be.

A dizájn Feifei Ruan illusztrátor keze munkája. A 2023. január 22-2024. február 9-ig tartó Nyúl évét jelképező nyulak mellett számos más állatfaj is helyet kapott a grafikában: így a szerencsét és boldogságot jelképező ponty, a tavaszt jelképező fecskék és a harmóniát szimbolizáló szitakötők, a jólét és újrakezdés szimbólumaként pedig aranyérmék és virágzó bazsarózsák jelennek meg a dobozon.

Ruan, akinek korábban rajzolt már a Royal Salute Scotch Whisky-nek, a Mercedes Benznek és a Doctor Who-nak, úgy véli:

“Nem számít, hol vagy, az otthon ott van, ahol a szíved van. A szerencsehozó nyulak újraegyesülése a kínai újév örömteli újraegyesülését festi a szívembe”.

Arindam Varanasi, a Carlsberg ázsiai kereskedelmi alelnöke elmondta:

“Az elmúlt néhány év történései tovább hangsúlyozták annak fontosságát, hogy minden lehető alkalommal találkozzunk, összejöjjünk a családdal és barátainkkal és megünnepeljük az együttlétet. Ez inspirált minket a kampány és a dizájn regionális, minden egyes piacon történő bevezetésére, és e piacokon egyedi lehetőségek kínálására a vásárlók és fogyasztók bevonása érdekében.”

Az illusztráció a kínai piacon limitált kiadású dobozokon és palackokon, Szingapúrban és Malajziában csak palackokon, Hongkongban pedig kizárólag a dobozokon lesz elérhető.

The Drinks Business

Kapcsolódó cikkeink