A Carlsberg új dobozdizájnnal köszönti a kínai újévet
A dán sörgyártó óriáscég a Nyúl éve alkalmából limitált kiadású dobozdizájnt mutatott be.
A dizájn Feifei Ruan illusztrátor keze munkája. A 2023. január 22-2024. február 9-ig tartó Nyúl évét jelképező nyulak mellett számos más állatfaj is helyet kapott a grafikában: így a szerencsét és boldogságot jelképező ponty, a tavaszt jelképező fecskék és a harmóniát szimbolizáló szitakötők, a jólét és újrakezdés szimbólumaként pedig aranyérmék és virágzó bazsarózsák jelennek meg a dobozon.
Ruan, akinek korábban rajzolt már a Royal Salute Scotch Whisky-nek, a Mercedes Benznek és a Doctor Who-nak, úgy véli:
„Nem számít, hol vagy, az otthon ott van, ahol a szíved van. A szerencsehozó nyulak újraegyesülése a kínai újév örömteli újraegyesülését festi a szívembe”.
Arindam Varanasi, a Carlsberg ázsiai kereskedelmi alelnöke elmondta:
„Az elmúlt néhány év történései tovább hangsúlyozták annak fontosságát, hogy minden lehető alkalommal találkozzunk, összejöjjünk a családdal és barátainkkal és megünnepeljük az együttlétet. Ez inspirált minket a kampány és a dizájn regionális, minden egyes piacon történő bevezetésére, és e piacokon egyedi lehetőségek kínálására a vásárlók és fogyasztók bevonása érdekében.”
Az illusztráció a kínai piacon limitált kiadású dobozokon és palackokon, Szingapúrban és Malajziában csak palackokon, Hongkongban pedig kizárólag a dobozokon lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Érték és Minőség Nagydíj Védjegy használatára május 29-ig lehet pályázni!
A gazdaság és a kultúra területét érintő 45 főcsoport több,…
Tovább olvasom >Nagy Márton szerint az árrésstop hatására átlagosan 16 százalékkal csökkent az érintett élelmiszerek ára
Az árrésstop 30 termékkategória mintegy 1000 termékét érinti, a hétfő…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: már a hétfői ellenőrzések igazolják, hogy a kereskedők elkezdték csökkenti az árakat
A kormány mindent megtesz a családok, idősek anyagi biztonságáért, védelméért,…
Tovább olvasom >