A Carlsberg új dobozdizájnnal köszönti a kínai újévet
A dán sörgyártó óriáscég a Nyúl éve alkalmából limitált kiadású dobozdizájnt mutatott be.
A dizájn Feifei Ruan illusztrátor keze munkája. A 2023. január 22-2024. február 9-ig tartó Nyúl évét jelképező nyulak mellett számos más állatfaj is helyet kapott a grafikában: így a szerencsét és boldogságot jelképező ponty, a tavaszt jelképező fecskék és a harmóniát szimbolizáló szitakötők, a jólét és újrakezdés szimbólumaként pedig aranyérmék és virágzó bazsarózsák jelennek meg a dobozon.
Ruan, akinek korábban rajzolt már a Royal Salute Scotch Whisky-nek, a Mercedes Benznek és a Doctor Who-nak, úgy véli:
„Nem számít, hol vagy, az otthon ott van, ahol a szíved van. A szerencsehozó nyulak újraegyesülése a kínai újév örömteli újraegyesülését festi a szívembe”.
Arindam Varanasi, a Carlsberg ázsiai kereskedelmi alelnöke elmondta:
„Az elmúlt néhány év történései tovább hangsúlyozták annak fontosságát, hogy minden lehető alkalommal találkozzunk, összejöjjünk a családdal és barátainkkal és megünnepeljük az együttlétet. Ez inspirált minket a kampány és a dizájn regionális, minden egyes piacon történő bevezetésére, és e piacokon egyedi lehetőségek kínálására a vásárlók és fogyasztók bevonása érdekében.”
Az illusztráció a kínai piacon limitált kiadású dobozokon és palackokon, Szingapúrban és Malajziában csak palackokon, Hongkongban pedig kizárólag a dobozokon lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >