A Carlsberg új dobozdizájnnal köszönti a kínai újévet
A dán sörgyártó óriáscég a Nyúl éve alkalmából limitált kiadású dobozdizájnt mutatott be.
A dizájn Feifei Ruan illusztrátor keze munkája. A 2023. január 22-2024. február 9-ig tartó Nyúl évét jelképező nyulak mellett számos más állatfaj is helyet kapott a grafikában: így a szerencsét és boldogságot jelképező ponty, a tavaszt jelképező fecskék és a harmóniát szimbolizáló szitakötők, a jólét és újrakezdés szimbólumaként pedig aranyérmék és virágzó bazsarózsák jelennek meg a dobozon.
Ruan, akinek korábban rajzolt már a Royal Salute Scotch Whisky-nek, a Mercedes Benznek és a Doctor Who-nak, úgy véli:
„Nem számít, hol vagy, az otthon ott van, ahol a szíved van. A szerencsehozó nyulak újraegyesülése a kínai újév örömteli újraegyesülését festi a szívembe”.
Arindam Varanasi, a Carlsberg ázsiai kereskedelmi alelnöke elmondta:
„Az elmúlt néhány év történései tovább hangsúlyozták annak fontosságát, hogy minden lehető alkalommal találkozzunk, összejöjjünk a családdal és barátainkkal és megünnepeljük az együttlétet. Ez inspirált minket a kampány és a dizájn regionális, minden egyes piacon történő bevezetésére, és e piacokon egyedi lehetőségek kínálására a vásárlók és fogyasztók bevonása érdekében.”
Az illusztráció a kínai piacon limitált kiadású dobozokon és palackokon, Szingapúrban és Malajziában csak palackokon, Hongkongban pedig kizárólag a dobozokon lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >