A Carlsberg a vásárlás helyére céloz
Priyadarshini Sharma, a Carlsberg prémiummárkáiért felelős marketingvezető a Marketing magazin hasábjain fejtette ki álláspontját a vásárlási döntés meghozatalához vezető út, ezen belül is az eladáshely fontosságáról. Szerinte a legtöbb kampány az in-store megvalósításon bukik el. Hiába gyártanak ötletes tévészpotot, vagy terveznek jól megosztható online tartalmakat, ha a vásárlás helyén egy sötét, eldugott zugba kerül a termék vagy a promóció. Ezért kezdik ők a tervezést az eladáshelyi kommunikáció és megjelenés fő üzeneteivel, majd erre építkezve alkotják meg a fogyasztói kreatívokat, fejre állítva az eddig berögződött metódust.
Kapcsolódó cikkeink
Itt az első cukor- és alkoholmentes cider
Az elsőként Németországban debütáló Somersby Zero a Carlsberg szerint az…
Tovább olvasom >Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >Szeretik a britek az alacsony alkoholtartalmú sört
Friss adatok szerint az Egyesült Királyság lett az egyik leggyorsabban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >