A Carlsberg a vásárlás helyére céloz
Priyadarshini Sharma, a Carlsberg prémiummárkáiért felelős marketingvezető a Marketing magazin hasábjain fejtette ki álláspontját a vásárlási döntés meghozatalához vezető út, ezen belül is az eladáshely fontosságáról. Szerinte a legtöbb kampány az in-store megvalósításon bukik el. Hiába gyártanak ötletes tévészpotot, vagy terveznek jól megosztható online tartalmakat, ha a vásárlás helyén egy sötét, eldugott zugba kerül a termék vagy a promóció. Ezért kezdik ők a tervezést az eladáshelyi kommunikáció és megjelenés fő üzeneteivel, majd erre építkezve alkotják meg a fogyasztói kreatívokat, fejre állítva az eddig berögződött metódust.
Kapcsolódó cikkeink
A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Így ünnepli a Carlsberg a 2005-ös isztambuli csoda 20. évfordulóját
A Carlsberg újra összehozta Dudeket, Hyypiät és Smicert egy film…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >59,4 millió euróból bővíti az Arla a krémsajtgyártást Dániában
Az Arla Foods 59,4 millió eurós beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >