A Café PR bonyolítja a Signal Dentibusz nyári pr-kampányát
Az Unilever „Küldetés a tökéletes mosolyért” szlogennel futó roadshow-ját televízióban és online felületeken is népszerűsítik majd.
A guruló fogorvosi rendelő június és szeptember között országos roadshow
keretében tíz állomáson keresztül járja majd be Magyarországot, és eközben „a
legtöbb gyermekmosoly" begyűjtésével egy Guinness-rekordot is megkísérel
beállítani.
A Café PR az együttműködés során a pr-kommunikációs tevékenységgel kapcsolatos
feladatokat látja el, a többi, kapcsolódó tevékenységet pedig a Café többi
divíziója végzi.
A Café eddig a Cif és Dove márkák, valamint a Mi Világunk CRM program kapcsán
működött együtt az Unileverrel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >