A Café PR bonyolítja a Signal Dentibusz nyári pr-kampányát

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 06. 12. 00:00

Az Unilever „Küldetés a tökéletes mosolyért” szlogennel futó roadshow-ját televízióban és online felületeken is népszerűsítik majd.

 A guruló fogorvosi rendelő június és szeptember között országos roadshow
keretében tíz állomáson keresztül járja majd be Magyarországot, és eközben „a
legtöbb gyermekmosoly"  begyűjtésével egy Guinness-rekordot is megkísérel
beállítani.
A Café PR az együttműködés során a pr-kommunikációs tevékenységgel kapcsolatos
feladatokat látja el, a többi, kapcsolódó tevékenységet pedig a Café többi
divíziója végzi.
A Café eddig a Cif és Dove márkák, valamint a Mi Világunk CRM program kapcsán
működött együtt az Unileverrel.

 


Kapcsolódó cikkeink