A Café PR bonyolítja a Signal Dentibusz nyári pr-kampányát
Az Unilever „Küldetés a tökéletes mosolyért” szlogennel futó roadshow-ját televízióban és online felületeken is népszerűsítik majd.
A guruló fogorvosi rendelő június és szeptember között országos roadshow
keretében tíz állomáson keresztül járja majd be Magyarországot, és eközben „a
legtöbb gyermekmosoly" begyűjtésével egy Guinness-rekordot is megkísérel
beállítani.
A Café PR az együttműködés során a pr-kommunikációs tevékenységgel kapcsolatos
feladatokat látja el, a többi, kapcsolódó tevékenységet pedig a Café többi
divíziója végzi.
A Café eddig a Cif és Dove márkák, valamint a Mi Világunk CRM program kapcsán
működött együtt az Unileverrel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kapu Tibor megkóstolta az űrutazás ihlette Kometinit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárult a 15. jubileumi Nap gyermekei pályázat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mit jelent a hústartalom a húskészítményeknél?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >