A Café PR bonyolítja a Signal Dentibusz nyári pr-kampányát
Az Unilever „Küldetés a tökéletes mosolyért” szlogennel futó roadshow-ját televízióban és online felületeken is népszerűsítik majd.
A guruló fogorvosi rendelő június és szeptember között országos roadshow
keretében tíz állomáson keresztül járja majd be Magyarországot, és eközben „a
legtöbb gyermekmosoly" begyűjtésével egy Guinness-rekordot is megkísérel
beállítani.
A Café PR az együttműködés során a pr-kommunikációs tevékenységgel kapcsolatos
feladatokat látja el, a többi, kapcsolódó tevékenységet pedig a Café többi
divíziója végzi.
A Café eddig a Cif és Dove márkák, valamint a Mi Világunk CRM program kapcsán
működött együtt az Unileverrel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >