A Café PR bonyolítja a Signal Dentibusz nyári pr-kampányát
Az Unilever „Küldetés a tökéletes mosolyért” szlogennel futó roadshow-ját televízióban és online felületeken is népszerűsítik majd.
A guruló fogorvosi rendelő június és szeptember között országos roadshow
keretében tíz állomáson keresztül járja majd be Magyarországot, és eközben „a
legtöbb gyermekmosoly" begyűjtésével egy Guinness-rekordot is megkísérel
beállítani.
A Café PR az együttműködés során a pr-kommunikációs tevékenységgel kapcsolatos
feladatokat látja el, a többi, kapcsolódó tevékenységet pedig a Café többi
divíziója végzi.
A Café eddig a Cif és Dove márkák, valamint a Mi Világunk CRM program kapcsán
működött együtt az Unileverrel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >