A Cadbury bevételnövekedésre számít 2009-ben
A Cadbury kedvező harmadik negyedéves eredményének nyilvánossá tételével párhuzamosan közölte: az év egészére a korábban vártnál jobb eredményt is lehetségesnek tart.
A brit csokoládégyártó a harmadik negyedévre bevételei 7 százalékos emelkedéséről számolt be, elsősorban a brit, ír és a feltörekvő piacokon elért, korábbinál nagyobb forgalma következtében. A Cadbury nemrég felvásárlási ajánlatot kapott a Krafttól, ám a cégvezetés szerint az amerikai élelmiszeripari óriás alulértékeli a céget.
A Cadbury menedzsmentje közölte: a 2009-es évre 4-6 százalékos bevétel-növekedést vár, szemben a korábbi maximum 4 százalékos növekedési előrejelzésével. A társaság egyúttal arra is számít, hogy 1,35 százalékponttal emelkedhet a működéséből származó profitmarzsa – írja a napi.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >