A Cadbury bevételnövekedésre számít 2009-ben
A Cadbury kedvező harmadik negyedéves eredményének nyilvánossá tételével párhuzamosan közölte: az év egészére a korábban vártnál jobb eredményt is lehetségesnek tart.
A brit csokoládégyártó a harmadik negyedévre bevételei 7 százalékos emelkedéséről számolt be, elsősorban a brit, ír és a feltörekvő piacokon elért, korábbinál nagyobb forgalma következtében. A Cadbury nemrég felvásárlási ajánlatot kapott a Krafttól, ám a cégvezetés szerint az amerikai élelmiszeripari óriás alulértékeli a céget.
A Cadbury menedzsmentje közölte: a 2009-es évre 4-6 százalékos bevétel-növekedést vár, szemben a korábbi maximum 4 százalékos növekedési előrejelzésével. A társaság egyúttal arra is számít, hogy 1,35 százalékponttal emelkedhet a működéséből származó profitmarzsa – írja a napi.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >