A Budweiser pop-up stadionokkal várja a baseball rajongókat
Április 1. az MLB nyitónapja az Egyesült Államokban. Mivel limitált nézőszámmal mehetnek a baseball meccsek is, így a Budweiser eseményekkel, nyereményjátékkal, közösségi média tartalmakkal kárpótolja a rajongókat.
Az esemény helye kiterjesztve
A Budweiser célja, hogy azok is kellemes élménnyel emlékezzenek az idei baseball szezonra, akik nem jutnak be a limitált nézőtéri helyekre. New Yorkban és Chicagóban a baseball-mérkőzések helyszíneinek közelében pop-up kitelepülésekkel idézik meg a stadionok hangulatát. A világjárvány tavaly elsöpörte a Major League Baseball (MLB) szezont, idén pedig zárt kapus mérkőzésekkel kezdtek, a szurkolók jelenléte nélkül, rendezték meg a Világ- és Nemzeti Liga-bajnokságot. Sajtóértesülések szerint az április 1-én kezdődő MLB mérkőzésekre New York a stadionkapacitás 20%-ára korlátozza a nézőszámot. A Chicago Cubs pedig csak 9000 jegyet ad el a 41 ezer férőhelyes Wrigley stadionba. A nyitónapon New Yorkban a Houston és Lafayette sarkán építik fel a Budweiseres pop-up stadiont és a városban több helyszínen hot-dog árusok idézik meg a szurkolás hangulatát, a MarketingDive értesülése szerint. Az árusok ingyenes sörjegyeket is adnak majd a 21 évüket betöltött szurkolóknak, amiket a környező sörözőkben és bárokban válthatnak be. A Chicago Cubs drukkerek pedig online nyerhetnek belépő jegyeket a Wrigley Field stadionba a meccsekre.
Közösségi média
A nyitónapi ünnepségek részeként a Budweiser közösségi média versenyt is rendez, hogy egy kis baseball-rajongói csoportnak lehetőséget adjon arra, hogy kedvenc csapatuk meccsén az első dobást elvégezhessék. A márka arra kéri a Twitter felhasználókat, hogy posztoljanak a #BudPitchYourPitch és a #Sweepstakes hashtagekkel és címkézzék meg @BudweiserUSA taggel április 1-30 között. A nyereményjátékkal a Budweiser a fiatalabb rajongókat célozza meg, akik a Twitteren követik az aktuális híreket és trendeket és esetleg nem figyelik közvetlenül a márkát. A @BudweiserUSA fióknak kb 215 000 követője van. A márka folyamatos tartalomfolyamot hoz létre a Twitteren, a termékhirdetésekhez, az aktuális eseményekhez, a fogyasztók bevonására irányuló versenyekhez kapcsolódóan humoros kommentárokat tesznek közzé.
Ezek az aktivitások azt is jelzik, hogy a márkák ismét érdeklődnek az esemény és sportmarketing iránt, hiszen korábban számos márka felfüggesztette ilyen irányú tevékenységét a pandémia és a lezárások miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Nagyszabású akciókkal és garantált nyereményekkel indul az új év a PENNY-ben!
A megszokott pénztárcabarát árak mellett vonzó szezonális kínálattal, megújult kedvezményekkel…
Tovább olvasom >2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Bakancslista 2025: Országos Főzdetúra – ingyenes sörkóstolóval várják a sörkedvelőket
Egyedülálló kiadvány készült a sörkedvelők számára: a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >