A Budweiser pop-up stadionokkal várja a baseball rajongókat
Április 1. az MLB nyitónapja az Egyesült Államokban. Mivel limitált nézőszámmal mehetnek a baseball meccsek is, így a Budweiser eseményekkel, nyereményjátékkal, közösségi média tartalmakkal kárpótolja a rajongókat.
Az esemény helye kiterjesztve
A Budweiser célja, hogy azok is kellemes élménnyel emlékezzenek az idei baseball szezonra, akik nem jutnak be a limitált nézőtéri helyekre. New Yorkban és Chicagóban a baseball-mérkőzések helyszíneinek közelében pop-up kitelepülésekkel idézik meg a stadionok hangulatát. A világjárvány tavaly elsöpörte a Major League Baseball (MLB) szezont, idén pedig zárt kapus mérkőzésekkel kezdtek, a szurkolók jelenléte nélkül, rendezték meg a Világ- és Nemzeti Liga-bajnokságot. Sajtóértesülések szerint az április 1-én kezdődő MLB mérkőzésekre New York a stadionkapacitás 20%-ára korlátozza a nézőszámot. A Chicago Cubs pedig csak 9000 jegyet ad el a 41 ezer férőhelyes Wrigley stadionba. A nyitónapon New Yorkban a Houston és Lafayette sarkán építik fel a Budweiseres pop-up stadiont és a városban több helyszínen hot-dog árusok idézik meg a szurkolás hangulatát, a MarketingDive értesülése szerint. Az árusok ingyenes sörjegyeket is adnak majd a 21 évüket betöltött szurkolóknak, amiket a környező sörözőkben és bárokban válthatnak be. A Chicago Cubs drukkerek pedig online nyerhetnek belépő jegyeket a Wrigley Field stadionba a meccsekre.
Közösségi média
A nyitónapi ünnepségek részeként a Budweiser közösségi média versenyt is rendez, hogy egy kis baseball-rajongói csoportnak lehetőséget adjon arra, hogy kedvenc csapatuk meccsén az első dobást elvégezhessék. A márka arra kéri a Twitter felhasználókat, hogy posztoljanak a #BudPitchYourPitch és a #Sweepstakes hashtagekkel és címkézzék meg @BudweiserUSA taggel április 1-30 között. A nyereményjátékkal a Budweiser a fiatalabb rajongókat célozza meg, akik a Twitteren követik az aktuális híreket és trendeket és esetleg nem figyelik közvetlenül a márkát. A @BudweiserUSA fióknak kb 215 000 követője van. A márka folyamatos tartalomfolyamot hoz létre a Twitteren, a termékhirdetésekhez, az aktuális eseményekhez, a fogyasztók bevonására irányuló versenyekhez kapcsolódóan humoros kommentárokat tesznek közzé.
Ezek az aktivitások azt is jelzik, hogy a márkák ismét érdeklődnek az esemény és sportmarketing iránt, hiszen korábban számos márka felfüggesztette ilyen irányú tevékenységét a pandémia és a lezárások miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >Cseh sörgyárak nem szállítanak Oroszországba
A cseh sörgyárak nem szállítanak sört Oroszországba, többségük már 2022…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >