A Budweiser pop-up stadionokkal várja a baseball rajongókat
Április 1. az MLB nyitónapja az Egyesült Államokban. Mivel limitált nézőszámmal mehetnek a baseball meccsek is, így a Budweiser eseményekkel, nyereményjátékkal, közösségi média tartalmakkal kárpótolja a rajongókat.
Az esemény helye kiterjesztve
A Budweiser célja, hogy azok is kellemes élménnyel emlékezzenek az idei baseball szezonra, akik nem jutnak be a limitált nézőtéri helyekre. New Yorkban és Chicagóban a baseball-mérkőzések helyszíneinek közelében pop-up kitelepülésekkel idézik meg a stadionok hangulatát. A világjárvány tavaly elsöpörte a Major League Baseball (MLB) szezont, idén pedig zárt kapus mérkőzésekkel kezdtek, a szurkolók jelenléte nélkül, rendezték meg a Világ- és Nemzeti Liga-bajnokságot. Sajtóértesülések szerint az április 1-én kezdődő MLB mérkőzésekre New York a stadionkapacitás 20%-ára korlátozza a nézőszámot. A Chicago Cubs pedig csak 9000 jegyet ad el a 41 ezer férőhelyes Wrigley stadionba. A nyitónapon New Yorkban a Houston és Lafayette sarkán építik fel a Budweiseres pop-up stadiont és a városban több helyszínen hot-dog árusok idézik meg a szurkolás hangulatát, a MarketingDive értesülése szerint. Az árusok ingyenes sörjegyeket is adnak majd a 21 évüket betöltött szurkolóknak, amiket a környező sörözőkben és bárokban válthatnak be. A Chicago Cubs drukkerek pedig online nyerhetnek belépő jegyeket a Wrigley Field stadionba a meccsekre.
Közösségi média
A nyitónapi ünnepségek részeként a Budweiser közösségi média versenyt is rendez, hogy egy kis baseball-rajongói csoportnak lehetőséget adjon arra, hogy kedvenc csapatuk meccsén az első dobást elvégezhessék. A márka arra kéri a Twitter felhasználókat, hogy posztoljanak a #BudPitchYourPitch és a #Sweepstakes hashtagekkel és címkézzék meg @BudweiserUSA taggel április 1-30 között. A nyereményjátékkal a Budweiser a fiatalabb rajongókat célozza meg, akik a Twitteren követik az aktuális híreket és trendeket és esetleg nem figyelik közvetlenül a márkát. A @BudweiserUSA fióknak kb 215 000 követője van. A márka folyamatos tartalomfolyamot hoz létre a Twitteren, a termékhirdetésekhez, az aktuális eseményekhez, a fogyasztók bevonására irányuló versenyekhez kapcsolódóan humoros kommentárokat tesznek közzé.
Ezek az aktivitások azt is jelzik, hogy a márkák ismét érdeklődnek az esemény és sportmarketing iránt, hiszen korábban számos márka felfüggesztette ilyen irányú tevékenységét a pandémia és a lezárások miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >