A Budweiser pop-up stadionokkal várja a baseball rajongókat
Április 1. az MLB nyitónapja az Egyesült Államokban. Mivel limitált nézőszámmal mehetnek a baseball meccsek is, így a Budweiser eseményekkel, nyereményjátékkal, közösségi média tartalmakkal kárpótolja a rajongókat.
Az esemény helye kiterjesztve
A Budweiser célja, hogy azok is kellemes élménnyel emlékezzenek az idei baseball szezonra, akik nem jutnak be a limitált nézőtéri helyekre. New Yorkban és Chicagóban a baseball-mérkőzések helyszíneinek közelében pop-up kitelepülésekkel idézik meg a stadionok hangulatát. A világjárvány tavaly elsöpörte a Major League Baseball (MLB) szezont, idén pedig zárt kapus mérkőzésekkel kezdtek, a szurkolók jelenléte nélkül, rendezték meg a Világ- és Nemzeti Liga-bajnokságot. Sajtóértesülések szerint az április 1-én kezdődő MLB mérkőzésekre New York a stadionkapacitás 20%-ára korlátozza a nézőszámot. A Chicago Cubs pedig csak 9000 jegyet ad el a 41 ezer férőhelyes Wrigley stadionba. A nyitónapon New Yorkban a Houston és Lafayette sarkán építik fel a Budweiseres pop-up stadiont és a városban több helyszínen hot-dog árusok idézik meg a szurkolás hangulatát, a MarketingDive értesülése szerint. Az árusok ingyenes sörjegyeket is adnak majd a 21 évüket betöltött szurkolóknak, amiket a környező sörözőkben és bárokban válthatnak be. A Chicago Cubs drukkerek pedig online nyerhetnek belépő jegyeket a Wrigley Field stadionba a meccsekre.
Közösségi média
A nyitónapi ünnepségek részeként a Budweiser közösségi média versenyt is rendez, hogy egy kis baseball-rajongói csoportnak lehetőséget adjon arra, hogy kedvenc csapatuk meccsén az első dobást elvégezhessék. A márka arra kéri a Twitter felhasználókat, hogy posztoljanak a #BudPitchYourPitch és a #Sweepstakes hashtagekkel és címkézzék meg @BudweiserUSA taggel április 1-30 között. A nyereményjátékkal a Budweiser a fiatalabb rajongókat célozza meg, akik a Twitteren követik az aktuális híreket és trendeket és esetleg nem figyelik közvetlenül a márkát. A @BudweiserUSA fióknak kb 215 000 követője van. A márka folyamatos tartalomfolyamot hoz létre a Twitteren, a termékhirdetésekhez, az aktuális eseményekhez, a fogyasztók bevonására irányuló versenyekhez kapcsolódóan humoros kommentárokat tesznek közzé.
Ezek az aktivitások azt is jelzik, hogy a márkák ismét érdeklődnek az esemény és sportmarketing iránt, hiszen korábban számos márka felfüggesztette ilyen irányú tevékenységét a pandémia és a lezárások miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >Elindult a HELL történetének legnagyobb nyereményjátéka
Minden eddiginél nagyobb és izgalmasabb nyereményjátékkal robban be a HELL…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >