A Budaörsi Halpiac magyar pisztrángja mindent vitt Párizsban!

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 10. 19. 11:45

A magyarországi kategória győzelem után a Budaörsi Halpiac SELFISH® termékcsaládjának pisztrángja Montreálban, majd Párizsban is tarolt, s megnyert minden elnyerhető díjat 29 ország, 243 versengő terméke közül, a SIAL nemzetközi élelmiszeripari kiállítás SIAL d’Or nemzetközi versenyében.

Már majdnem 50 éve a SIAL nemzetközi kiállítás a világ élelmiszeriparának a fókuszpontja. Nincs még egy olyan esemény a világon, amely a páratlan évek kölni Anugáját váltva, a páros években, mint idén is, ennyire széles körben ismert lenne, vagy ami ekkora lelkesedést keltene: 100 országból, 5 900 kiállító, 140 000 látogató, 1 500 újságíró járul hozzá egy „világkörüli út” élményéhez Párizsban, október 21-25. között. S mindenki várja a kiállítás csúcspontjának tartott GLOBÁL díj átadását, melyet a SIAL d’Or termékversenyre hónapokkal korábban benevezett 243 innovatív termékek egyike nyerhet el. Ez volt az első alkalom a SIAL d’Or történelmében, hogy magyar termék kategóriadíjat nyert, sőt a Global díjat is elhozta!

Az idei párizsi SIAL kiállítás különösképpen kedves lehet számunkra, magyarok számára, mert a rangos SIAL d’Or GLOBAL díjat 2012-ben a Budaörsi Halpiac egyik tulajdonosa, Palotás Péter vehette át, melyet a versenybe nevezett innovatív kiszerelésű, sütőben süthető, fűszervajas magyar pisztrángjával nyert el.

A Budaörsi Halpiac által gyártott és fejlesztett SELFISH® Pisztráng tavasszal, Montrealban elnyerte a „hűtött nem tejtermék” kategória díját, valamint a SIAL d’Or ország díjat is, s ezek után most mindent vitt Párizsban a GLOBÁL díjjal.

Kapcsolódó cikkeink