A brit Tesco vezérigazgatója szerint szégyellik az britek, mi kerül a kosárba
A britek – magyarokhoz hasonlóan – elkezdtek lefelé vásárolni, és a mennyiséget is csökkentik szép lassan. Különös módon ezt azonban szégyellik, ezért lehetőség szerint új csekkolnak ki, hogy azt senki se lássa – mondta el Ken Murphy, a brit Tesco vezérigazgatója a BBC-nek.

kevesebb a friss termék is
„Az emberek vásárláskor egyre gyakrabban használják a vonalkódolvasót, hogy ne kerüljenek „kínos helyzetbe” a pénztárnál”
– idézte a nyilatkozatot az Index.
Murphy azt is elmondta, hogy a vásárlók sokkal szorosabbra húzzák a nadrágszíjat, és olcsóbb élelmiszerekre, jellemzően saját márkás termékekre váltottak. A friss termékek helyett olcsóbb fagyasztott húst és zöldséget vásárolnak, nagyobb adagokat főznek, és kevesebbet esznek étteremben.
A Tesco idén háromszor annyi fagyasztott pulykát adott el, mint 2019-ben, és az online boltban 40 százalékkal többen kerestek rá a fagyasztott termékekre.
Kapcsolódó cikkeink
„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >