A brit Tesco vezérigazgatója szerint szégyellik az britek, mi kerül a kosárba
A britek – magyarokhoz hasonlóan – elkezdtek lefelé vásárolni, és a mennyiséget is csökkentik szép lassan. Különös módon ezt azonban szégyellik, ezért lehetőség szerint új csekkolnak ki, hogy azt senki se lássa – mondta el Ken Murphy, a brit Tesco vezérigazgatója a BBC-nek.

kevesebb a friss termék is
„Az emberek vásárláskor egyre gyakrabban használják a vonalkódolvasót, hogy ne kerüljenek „kínos helyzetbe” a pénztárnál”
– idézte a nyilatkozatot az Index.
Murphy azt is elmondta, hogy a vásárlók sokkal szorosabbra húzzák a nadrágszíjat, és olcsóbb élelmiszerekre, jellemzően saját márkás termékekre váltottak. A friss termékek helyett olcsóbb fagyasztott húst és zöldséget vásárolnak, nagyobb adagokat főznek, és kevesebbet esznek étteremben.
A Tesco idén háromszor annyi fagyasztott pulykát adott el, mint 2019-ben, és az online boltban 40 százalékkal többen kerestek rá a fagyasztott termékekre.
Kapcsolódó cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyarország gazdasági sérülékenysége: okok, következmények és lehetséges kiutak
Az elmúlt évek gazdasági folyamatai ismét ráirányították a figyelmet a…
Tovább olvasom >NGM: a kormány üdvözli, hogy a kereskedelmi bankok is részt vesznek az áremelések elleni küzdelemben
A kormány üdvözli, hogy a kereskedelmi bankok önkéntes alapon vállalják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >