A brit Tesco vezérigazgatója szerint szégyellik az britek, mi kerül a kosárba
A britek – magyarokhoz hasonlóan – elkezdtek lefelé vásárolni, és a mennyiséget is csökkentik szép lassan. Különös módon ezt azonban szégyellik, ezért lehetőség szerint új csekkolnak ki, hogy azt senki se lássa – mondta el Ken Murphy, a brit Tesco vezérigazgatója a BBC-nek.

kevesebb a friss termék is
„Az emberek vásárláskor egyre gyakrabban használják a vonalkódolvasót, hogy ne kerüljenek „kínos helyzetbe” a pénztárnál”
– idézte a nyilatkozatot az Index.
Murphy azt is elmondta, hogy a vásárlók sokkal szorosabbra húzzák a nadrágszíjat, és olcsóbb élelmiszerekre, jellemzően saját márkás termékekre váltottak. A friss termékek helyett olcsóbb fagyasztott húst és zöldséget vásárolnak, nagyobb adagokat főznek, és kevesebbet esznek étteremben.
A Tesco idén háromszor annyi fagyasztott pulykát adott el, mint 2019-ben, és az online boltban 40 százalékkal többen kerestek rá a fagyasztott termékekre.
Kapcsolódó cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >