A brit Tesco vezérigazgatója szerint szégyellik az britek, mi kerül a kosárba
A britek – magyarokhoz hasonlóan – elkezdtek lefelé vásárolni, és a mennyiséget is csökkentik szép lassan. Különös módon ezt azonban szégyellik, ezért lehetőség szerint új csekkolnak ki, hogy azt senki se lássa – mondta el Ken Murphy, a brit Tesco vezérigazgatója a BBC-nek.

kevesebb a friss termék is
„Az emberek vásárláskor egyre gyakrabban használják a vonalkódolvasót, hogy ne kerüljenek „kínos helyzetbe” a pénztárnál”
– idézte a nyilatkozatot az Index.
Murphy azt is elmondta, hogy a vásárlók sokkal szorosabbra húzzák a nadrágszíjat, és olcsóbb élelmiszerekre, jellemzően saját márkás termékekre váltottak. A friss termékek helyett olcsóbb fagyasztott húst és zöldséget vásárolnak, nagyobb adagokat főznek, és kevesebbet esznek étteremben.
A Tesco idén háromszor annyi fagyasztott pulykát adott el, mint 2019-ben, és az online boltban 40 százalékkal többen kerestek rá a fagyasztott termékekre.
Kapcsolódó cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >Hasít a bevásárlóturizmus
Magyarországon 2024-ben az élelmiszerek ára az uniós átlag 94,8%-át érte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >