A brit Tesco vezérigazgatója szerint szégyellik az britek, mi kerül a kosárba
A britek – magyarokhoz hasonlóan – elkezdtek lefelé vásárolni, és a mennyiséget is csökkentik szép lassan. Különös módon ezt azonban szégyellik, ezért lehetőség szerint új csekkolnak ki, hogy azt senki se lássa – mondta el Ken Murphy, a brit Tesco vezérigazgatója a BBC-nek.

kevesebb a friss termék is
“Az emberek vásárláskor egyre gyakrabban használják a vonalkódolvasót, hogy ne kerüljenek „kínos helyzetbe” a pénztárnál”
– idézte a nyilatkozatot az Index.
Murphy azt is elmondta, hogy a vásárlók sokkal szorosabbra húzzák a nadrágszíjat, és olcsóbb élelmiszerekre, jellemzően saját márkás termékekre váltottak. A friss termékek helyett olcsóbb fagyasztott húst és zöldséget vásárolnak, nagyobb adagokat főznek, és kevesebbet esznek étteremben.
A Tesco idén háromszor annyi fagyasztott pulykát adott el, mint 2019-ben, és az online boltban 40 százalékkal többen kerestek rá a fagyasztott termékekre.
Kapcsolódó cikkeink
Ezért drágább 82 százalékkal a tészta a magyar boltokban, mint az osztrákoknál
Egy magyar vlogger a TikTokon nemrég azt mutatta be, hogy miközben…
Tovább olvasom >Monetáris tanács: Az élelmiszerárak az orosz-ukrán háborút megelőző szintjükre csökkennek
A szigorú monetáris kondíciók tartós fenntartása szükséges, ami biztosítja az…
Tovább olvasom >A drasztikus áremelkedést kritizálta a Tesco, markáns válasz érkezett rá
John Allan, a Tesco elnöke ugyanis a BBC vasárnapi politikai-közéleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Intrum: A mély válságot elkerüljük, de elhúzódó recesszió és hitelválság jöhet
Várhatóan 2023-ban sem javul jelentősen a magyar háztartások pénzügyi helyzete…
Tovább olvasom >Országos házhoz szállításba kezd a Starbucks az USA-ban a DoorDash-sel
Kiterjesztette amerikai partnerségét a DoorDash Inc-vel a Starbucks, arra számítva,…
Tovább olvasom >GFM: már meghaladja az 560 ezer forintot az átlagkereset
A Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb 2022 novemberére vonatkozó adatai szerint…
Tovább olvasom >