A brit Tesco automatizálta a rendeléseket
A britek már beállíthatják a Tesco online webshopját, hogy automatikusan rendeljen meg bizonyos árukat bizonyos napokon – olvasható az origo.hu-n. Azt is beállíthatják, hogy a webshop automatikusan rendeljen egy áruból, ha annak csökken az ára.
Az Egyesült Királyságban a Tesco elindította az automatizált rendeléseket az online felületén. A brit vásárlók különféle feltételeket állíthatnak be, amik ha teljesülnek, a rendszer automatikusan megrendeli a nevükre a kiválasztott termékeket, írja a Business Insider.
Például be lehet állítani, hogy a rendszer a hét meghatározott napjain megrendeljen meghatározott termékeket. Ha valaki minden hétfőn, szerdán és pénteken akar tejet rendelni, ezt már nem kell hetente háromszor, kézzel megtennie, beállíthatja a rendszert, hogy automatikusan végezze el a rendelést helyette.
A Tesco vásárlói azt is be tudják állítani, hogy ha egy meghatározott termék ára lejjebb megy, a rendszer automatikusan rendeljen belőle.
A Tesco a rendelések automatizálásához az ingyenes IFTTT (If This Then That, magyarul: ha ez, akkor az) szolgáltatást használja. Az IFTTT-vel bármilyen webes szolgáltatásban feltételeket, szabályokat és műveleteket lehet meghatározni: a felhasználó megszabhatja, az adott szolgáltatás milyen műveletet vagy műveleteket hajtson végre, ha bizonyos feltétel vagy feltételek teljesülnek.
Az Egyesült Királyságban nagyon népszerű az online bevásárlás, a nagyobb szereplők (különösen a Tesco és az Amazon) éles versenyben vannak egymással. A szakértők arra számítanak, hogy 2020-ra az online bevásárlások piaca meg fog duplázódni. (Kovács Gábor, origo)
Kapcsolódó cikkeink
Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >