A brit Tesco automatizálta a rendeléseket
A britek már beállíthatják a Tesco online webshopját, hogy automatikusan rendeljen meg bizonyos árukat bizonyos napokon – olvasható az origo.hu-n. Azt is beállíthatják, hogy a webshop automatikusan rendeljen egy áruból, ha annak csökken az ára.
Az Egyesült Királyságban a Tesco elindította az automatizált rendeléseket az online felületén. A brit vásárlók különféle feltételeket állíthatnak be, amik ha teljesülnek, a rendszer automatikusan megrendeli a nevükre a kiválasztott termékeket, írja a Business Insider.
Például be lehet állítani, hogy a rendszer a hét meghatározott napjain megrendeljen meghatározott termékeket. Ha valaki minden hétfőn, szerdán és pénteken akar tejet rendelni, ezt már nem kell hetente háromszor, kézzel megtennie, beállíthatja a rendszert, hogy automatikusan végezze el a rendelést helyette.
A Tesco vásárlói azt is be tudják állítani, hogy ha egy meghatározott termék ára lejjebb megy, a rendszer automatikusan rendeljen belőle.
A Tesco a rendelések automatizálásához az ingyenes IFTTT (If This Then That, magyarul: ha ez, akkor az) szolgáltatást használja. Az IFTTT-vel bármilyen webes szolgáltatásban feltételeket, szabályokat és műveleteket lehet meghatározni: a felhasználó megszabhatja, az adott szolgáltatás milyen műveletet vagy műveleteket hajtson végre, ha bizonyos feltétel vagy feltételek teljesülnek.
Az Egyesült Királyságban nagyon népszerű az online bevásárlás, a nagyobb szereplők (különösen a Tesco és az Amazon) éles versenyben vannak egymással. A szakértők arra számítanak, hogy 2020-ra az online bevásárlások piaca meg fog duplázódni. (Kovács Gábor, origo)
Kapcsolódó cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >