A brit Tesco automatizálta a rendeléseket
A britek már beállíthatják a Tesco online webshopját, hogy automatikusan rendeljen meg bizonyos árukat bizonyos napokon – olvasható az origo.hu-n. Azt is beállíthatják, hogy a webshop automatikusan rendeljen egy áruból, ha annak csökken az ára.
Az Egyesült Királyságban a Tesco elindította az automatizált rendeléseket az online felületén. A brit vásárlók különféle feltételeket állíthatnak be, amik ha teljesülnek, a rendszer automatikusan megrendeli a nevükre a kiválasztott termékeket, írja a Business Insider.
Például be lehet állítani, hogy a rendszer a hét meghatározott napjain megrendeljen meghatározott termékeket. Ha valaki minden hétfőn, szerdán és pénteken akar tejet rendelni, ezt már nem kell hetente háromszor, kézzel megtennie, beállíthatja a rendszert, hogy automatikusan végezze el a rendelést helyette.
A Tesco vásárlói azt is be tudják állítani, hogy ha egy meghatározott termék ára lejjebb megy, a rendszer automatikusan rendeljen belőle.
A Tesco a rendelések automatizálásához az ingyenes IFTTT (If This Then That, magyarul: ha ez, akkor az) szolgáltatást használja. Az IFTTT-vel bármilyen webes szolgáltatásban feltételeket, szabályokat és műveleteket lehet meghatározni: a felhasználó megszabhatja, az adott szolgáltatás milyen műveletet vagy műveleteket hajtson végre, ha bizonyos feltétel vagy feltételek teljesülnek.
Az Egyesült Királyságban nagyon népszerű az online bevásárlás, a nagyobb szereplők (különösen a Tesco és az Amazon) éles versenyben vannak egymással. A szakértők arra számítanak, hogy 2020-ra az online bevásárlások piaca meg fog duplázódni. (Kovács Gábor, origo)
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >