A brit Tesco automatizálta a rendeléseket
A britek már beállíthatják a Tesco online webshopját, hogy automatikusan rendeljen meg bizonyos árukat bizonyos napokon – olvasható az origo.hu-n. Azt is beállíthatják, hogy a webshop automatikusan rendeljen egy áruból, ha annak csökken az ára.
Az Egyesült Királyságban a Tesco elindította az automatizált rendeléseket az online felületén. A brit vásárlók különféle feltételeket állíthatnak be, amik ha teljesülnek, a rendszer automatikusan megrendeli a nevükre a kiválasztott termékeket, írja a Business Insider.
Például be lehet állítani, hogy a rendszer a hét meghatározott napjain megrendeljen meghatározott termékeket. Ha valaki minden hétfőn, szerdán és pénteken akar tejet rendelni, ezt már nem kell hetente háromszor, kézzel megtennie, beállíthatja a rendszert, hogy automatikusan végezze el a rendelést helyette.
A Tesco vásárlói azt is be tudják állítani, hogy ha egy meghatározott termék ára lejjebb megy, a rendszer automatikusan rendeljen belőle.
A Tesco a rendelések automatizálásához az ingyenes IFTTT (If This Then That, magyarul: ha ez, akkor az) szolgáltatást használja. Az IFTTT-vel bármilyen webes szolgáltatásban feltételeket, szabályokat és műveleteket lehet meghatározni: a felhasználó megszabhatja, az adott szolgáltatás milyen műveletet vagy műveleteket hajtson végre, ha bizonyos feltétel vagy feltételek teljesülnek.
Az Egyesült Királyságban nagyon népszerű az online bevásárlás, a nagyobb szereplők (különösen a Tesco és az Amazon) éles versenyben vannak egymással. A szakértők arra számítanak, hogy 2020-ra az online bevásárlások piaca meg fog duplázódni. (Kovács Gábor, origo)
Kapcsolódó cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Együtt okosodtunk (1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember 23–27.…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok egyek, de csatornánként másak a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >