A brit Tesco 33%-kal csökkenti a Clubcard utalványok értékét

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 03. 22. 09:14

Az új bevásárló appjára való átállás közepette a Tesco öt éven belül másodszor csökkenti a Clubcard utalványok értékét, aminek következtében a vásárlók 33%-kal kisebb összeghez juthatnak a programban, mint korábban.

Az Egyesült Királyság legnagyobb üzletlánca e-mailben értesítette a Clubcard hűségprogram tagjait, hogy június 14-től a Clubcard-utalványok a partnereknél történő beváltáskor csupán a korábbi értékük kétszeresét érik.

A kiskereskedő hűségprogramjában kiosztott utalványok jelenleg több mint 100 partnernél – köztük olyan szórakoztató központokban és éttermekben, mint a Legoland és a Pizza Express – beváltva értékük háromszorosát érik. Ezt 2018-ban csökkentették először a névértékük négyszereséről.

Nem ez az egyetlen olyan változás, amely az elmúlt hónapokban történt a rendszerben: 2022 novemberében a Tesco Clubcard-pontok még a névértékük több mint háromszorosát érték, ha azokat a vásárlók „Delivery Saver”-re költötték, ám a legutóbbi változtatás eredményeképpen már csak névértéken lehetett beváltani őket.

A Tesco új, digitális és személyre szabott kuponokat tartalmazó alkalmazását tavaly év végén indította el, és nemrégiben jelezte a vásárlóknak, hogy az eredeti Clubcard alkalmazás megszüntetését tervezi.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink