A brit Tesco 33%-kal csökkenti a Clubcard utalványok értékét
Az új bevásárló appjára való átállás közepette a Tesco öt éven belül másodszor csökkenti a Clubcard utalványok értékét, aminek következtében a vásárlók 33%-kal kisebb összeghez juthatnak a programban, mint korábban.
Az Egyesült Királyság legnagyobb üzletlánca e-mailben értesítette a Clubcard hűségprogram tagjait, hogy június 14-től a Clubcard-utalványok a partnereknél történő beváltáskor csupán a korábbi értékük kétszeresét érik.
A kiskereskedő hűségprogramjában kiosztott utalványok jelenleg több mint 100 partnernél – köztük olyan szórakoztató központokban és éttermekben, mint a Legoland és a Pizza Express – beváltva értékük háromszorosát érik. Ezt 2018-ban csökkentették először a névértékük négyszereséről.
Nem ez az egyetlen olyan változás, amely az elmúlt hónapokban történt a rendszerben: 2022 novemberében a Tesco Clubcard-pontok még a névértékük több mint háromszorosát érték, ha azokat a vásárlók „Delivery Saver”-re költötték, ám a legutóbbi változtatás eredményeképpen már csak névértéken lehetett beváltani őket.
A Tesco új, digitális és személyre szabott kuponokat tartalmazó alkalmazását tavaly év végén indította el, és nemrégiben jelezte a vásárlóknak, hogy az eredeti Clubcard alkalmazás megszüntetését tervezi.
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >IGD: Robbanásszerű növekedés előtt az online élelmiszer-kereskedelem
Az IGD friss Online Retail Trends Report 2025 jelentése szerint…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >