A brit Tesco 33%-kal csökkenti a Clubcard utalványok értékét
Az új bevásárló appjára való átállás közepette a Tesco öt éven belül másodszor csökkenti a Clubcard utalványok értékét, aminek következtében a vásárlók 33%-kal kisebb összeghez juthatnak a programban, mint korábban.
Az Egyesült Királyság legnagyobb üzletlánca e-mailben értesítette a Clubcard hűségprogram tagjait, hogy június 14-től a Clubcard-utalványok a partnereknél történő beváltáskor csupán a korábbi értékük kétszeresét érik.
A kiskereskedő hűségprogramjában kiosztott utalványok jelenleg több mint 100 partnernél – köztük olyan szórakoztató központokban és éttermekben, mint a Legoland és a Pizza Express – beváltva értékük háromszorosát érik. Ezt 2018-ban csökkentették először a névértékük négyszereséről.
Nem ez az egyetlen olyan változás, amely az elmúlt hónapokban történt a rendszerben: 2022 novemberében a Tesco Clubcard-pontok még a névértékük több mint háromszorosát érték, ha azokat a vásárlók „Delivery Saver”-re költötték, ám a legutóbbi változtatás eredményeképpen már csak névértéken lehetett beváltani őket.
A Tesco új, digitális és személyre szabott kuponokat tartalmazó alkalmazását tavaly év végén indította el, és nemrégiben jelezte a vásárlóknak, hogy az eredeti Clubcard alkalmazás megszüntetését tervezi.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >