A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok Shopon, amivel a brit szupermarketek közül az első lesz, amely közvetlenül a platformon találkozik vásárlóival – írja a Grocery Gazette a The Grocer beszámolójára hivatkozva.
A diszkontlánc 3000 darab, kizárólag a @Lidl TikTok Shopon elérhető magas fehérjetartalmú termékcsomagot kínál, csomagonként mindössze 5 fontért, bár azok valós értéke a Lidl szerint 30 font. A kereskedő az eladásokból származó teljes bevételt az NSPCC gyermekvédelmi szervezetnek ajánlja fel.
A csomagok többek között Maribel High Protein mogyoróvajat, Belbake Protein Pancake Mixet, Snaktastic Protein Pop Chops-ot, IronMaxx tejsavó- és vegán fehérjeporokat, fehérjeszeleteket, Crownfield High Protein Flapjackeket, valamint a Lidl saját márkás ellenállási szalagjait és mikroszálas törölközőit tartalmazzák.
Joanna Gomer, a Lidl GB marketingigazgatója elmondta, hogy a Lidl magas fehérjetartalmú termékei rendkívül népszerűek, és az üzletekben percenként több mint 150 ilyen termék talál gazdára. Hozzátette: – A TikTok-vásárlók számának rohamos növekedésével büszkék vagyunk arra, hogy elsőként jelenünk meg ezen a platformon exkluzív csomagjainkkal.
A versenytársak közül januárban az Aldi bővítette fehérjealapú termékkínálatát válaszul arra, hogy tavaly mintegy 23 millióan kerestek rá termékeire a TikTokon. A Tesco pedig tavaly létesített a TikTok egészséges táplálkozási trendjei által inspirált salátabárokat üzleteiben.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >