A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 02. 19. 09:27

A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok Shopon, amivel a brit szupermarketek közül az első lesz, amely közvetlenül a platformon találkozik vásárlóival – írja a Grocery Gazette a The Grocer beszámolójára hivatkozva.

A diszkontlánc 3000 darab, kizárólag a @Lidl TikTok Shopon elérhető magas fehérjetartalmú termékcsomagot kínál, csomagonként mindössze 5 fontért, bár azok valós értéke a Lidl szerint 30 font. A kereskedő az eladásokból származó teljes bevételt az NSPCC gyermekvédelmi szervezetnek ajánlja fel.

A csomagok többek között Maribel High Protein mogyoróvajat, Belbake Protein Pancake Mixet, Snaktastic Protein Pop Chops-ot, IronMaxx tejsavó- és vegán fehérjeporokat, fehérjeszeleteket, Crownfield High Protein Flapjackeket, valamint a Lidl saját márkás ellenállási szalagjait és mikroszálas törölközőit tartalmazzák.

Joanna Gomer, a Lidl GB marketingigazgatója elmondta, hogy a Lidl magas fehérjetartalmú termékei rendkívül népszerűek, és az üzletekben percenként több mint 150 ilyen termék talál gazdára. Hozzátette: – A TikTok-vásárlók számának rohamos növekedésével büszkék vagyunk arra, hogy elsőként jelenünk meg ezen a platformon exkluzív csomagjainkkal.

A versenytársak közül januárban az Aldi bővítette fehérjealapú termékkínálatát válaszul arra, hogy tavaly mintegy 23 millióan kerestek rá termékeire a TikTokon. A Tesco pedig tavaly létesített a TikTok egészséges táplálkozási trendjei által inspirált salátabárokat üzleteiben.

 

Kapcsolódó cikkeink