A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok Shopon, amivel a brit szupermarketek közül az első lesz, amely közvetlenül a platformon találkozik vásárlóival – írja a Grocery Gazette a The Grocer beszámolójára hivatkozva.
A diszkontlánc 3000 darab, kizárólag a @Lidl TikTok Shopon elérhető magas fehérjetartalmú termékcsomagot kínál, csomagonként mindössze 5 fontért, bár azok valós értéke a Lidl szerint 30 font. A kereskedő az eladásokból származó teljes bevételt az NSPCC gyermekvédelmi szervezetnek ajánlja fel.
A csomagok többek között Maribel High Protein mogyoróvajat, Belbake Protein Pancake Mixet, Snaktastic Protein Pop Chops-ot, IronMaxx tejsavó- és vegán fehérjeporokat, fehérjeszeleteket, Crownfield High Protein Flapjackeket, valamint a Lidl saját márkás ellenállási szalagjait és mikroszálas törölközőit tartalmazzák.
Joanna Gomer, a Lidl GB marketingigazgatója elmondta, hogy a Lidl magas fehérjetartalmú termékei rendkívül népszerűek, és az üzletekben percenként több mint 150 ilyen termék talál gazdára. Hozzátette: – A TikTok-vásárlók számának rohamos növekedésével büszkék vagyunk arra, hogy elsőként jelenünk meg ezen a platformon exkluzív csomagjainkkal.
A versenytársak közül januárban az Aldi bővítette fehérjealapú termékkínálatát válaszul arra, hogy tavaly mintegy 23 millióan kerestek rá termékeire a TikTokon. A Tesco pedig tavaly létesített a TikTok egészséges táplálkozási trendjei által inspirált salátabárokat üzleteiben.
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >