A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok Shopon, amivel a brit szupermarketek közül az első lesz, amely közvetlenül a platformon találkozik vásárlóival – írja a Grocery Gazette a The Grocer beszámolójára hivatkozva.
A diszkontlánc 3000 darab, kizárólag a @Lidl TikTok Shopon elérhető magas fehérjetartalmú termékcsomagot kínál, csomagonként mindössze 5 fontért, bár azok valós értéke a Lidl szerint 30 font. A kereskedő az eladásokból származó teljes bevételt az NSPCC gyermekvédelmi szervezetnek ajánlja fel.
A csomagok többek között Maribel High Protein mogyoróvajat, Belbake Protein Pancake Mixet, Snaktastic Protein Pop Chops-ot, IronMaxx tejsavó- és vegán fehérjeporokat, fehérjeszeleteket, Crownfield High Protein Flapjackeket, valamint a Lidl saját márkás ellenállási szalagjait és mikroszálas törölközőit tartalmazzák.
Joanna Gomer, a Lidl GB marketingigazgatója elmondta, hogy a Lidl magas fehérjetartalmú termékei rendkívül népszerűek, és az üzletekben percenként több mint 150 ilyen termék talál gazdára. Hozzátette: – A TikTok-vásárlók számának rohamos növekedésével büszkék vagyunk arra, hogy elsőként jelenünk meg ezen a platformon exkluzív csomagjainkkal.
A versenytársak közül januárban az Aldi bővítette fehérjealapú termékkínálatát válaszul arra, hogy tavaly mintegy 23 millióan kerestek rá termékeire a TikTokon. A Tesco pedig tavaly létesített a TikTok egészséges táplálkozási trendjei által inspirált salátabárokat üzleteiben.
Kapcsolódó cikkeink
Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >