A brit középosztály veszi leginkább a sajátmárkás termékeket
A középréteg, nem pedig a legszegényebb vásárolja leginkább az áruházláncok legolcsóbb termékeit – legalábbis Nagy-Britanniában.
A felmérés szerint az évi 25-50 ezer fontot – 7,5-15 millió forintot – keresők csaknem fele veszi a szupermarketek saját márkájú, ezért legolcsóbb termékeit és teszi ezt takarékossági megfontolásból. Az alacsonyabb jövedelműeknek ugyanakkor csak a negyede vásárolja rendszeresen ezeket az árukat.
A felmérést végző cég, a MyVoucherCodes szóvivője megjegyezte, hogy a közhiedelem szerint az áruházak sajátmárkás portékái silányabbak, mint a nem sajátok, ám a szupermarketek minőségi kívánalmai immár olyan szintre emelkedtek, hogy azonos minőségűek a más gyártók termékeivel, sőt, gyakran még jobbak is – írja Daily Telegraph nyomán az mfor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >