A brit középosztály veszi leginkább a sajátmárkás termékeket

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 06. 08. 00:00

A középréteg, nem pedig a legszegényebb vásárolja leginkább az áruházláncok legolcsóbb termékeit – legalábbis Nagy-Britanniában.

A felmérés szerint az évi 25-50 ezer fontot – 7,5-15 millió forintot – keresők csaknem fele veszi a szupermarketek saját márkájú, ezért legolcsóbb termékeit és teszi ezt takarékossági megfontolásból. Az alacsonyabb jövedelműeknek ugyanakkor csak a negyede vásárolja rendszeresen ezeket az árukat.
A felmérést végző cég, a MyVoucherCodes szóvivője megjegyezte, hogy a közhiedelem szerint az áruházak sajátmárkás portékái silányabbak, mint a nem sajátok, ám a szupermarketek minőségi kívánalmai immár olyan szintre emelkedtek, hogy azonos minőségűek a más gyártók termékeivel, sőt, gyakran még jobbak is – írja Daily Telegraph nyomán az mfor.hu.

Kapcsolódó cikkeink