A brit középosztály veszi leginkább a sajátmárkás termékeket
A középréteg, nem pedig a legszegényebb vásárolja leginkább az áruházláncok legolcsóbb termékeit – legalábbis Nagy-Britanniában.
A felmérés szerint az évi 25-50 ezer fontot – 7,5-15 millió forintot – keresők csaknem fele veszi a szupermarketek saját márkájú, ezért legolcsóbb termékeit és teszi ezt takarékossági megfontolásból. Az alacsonyabb jövedelműeknek ugyanakkor csak a negyede vásárolja rendszeresen ezeket az árukat.
A felmérést végző cég, a MyVoucherCodes szóvivője megjegyezte, hogy a közhiedelem szerint az áruházak sajátmárkás portékái silányabbak, mint a nem sajátok, ám a szupermarketek minőségi kívánalmai immár olyan szintre emelkedtek, hogy azonos minőségűek a más gyártók termékeivel, sőt, gyakran még jobbak is – írja Daily Telegraph nyomán az mfor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >