A brit középosztály veszi leginkább a sajátmárkás termékeket
A középréteg, nem pedig a legszegényebb vásárolja leginkább az áruházláncok legolcsóbb termékeit – legalábbis Nagy-Britanniában.
A felmérés szerint az évi 25-50 ezer fontot – 7,5-15 millió forintot – keresők csaknem fele veszi a szupermarketek saját márkájú, ezért legolcsóbb termékeit és teszi ezt takarékossági megfontolásból. Az alacsonyabb jövedelműeknek ugyanakkor csak a negyede vásárolja rendszeresen ezeket az árukat.
A felmérést végző cég, a MyVoucherCodes szóvivője megjegyezte, hogy a közhiedelem szerint az áruházak sajátmárkás portékái silányabbak, mint a nem sajátok, ám a szupermarketek minőségi kívánalmai immár olyan szintre emelkedtek, hogy azonos minőségűek a más gyártók termékeivel, sőt, gyakran még jobbak is – írja Daily Telegraph nyomán az mfor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Erősebb félévet zártak a vidéki szálláshelyek, mint tavaly
A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >