A brit fogyasztók kétharmadának a Cadbury a kedvenc húsvéti csokoládéja
A brit fogyasztók csaknem kétharmada (64%) egyetért abban, hogy húsvétkor a Cadbury kínálja a legjobb csokoládétermékeket.
A Vypr termékinformációs platform legfrissebb, 65 ezer ember megkérdezésével végzett fogyasztói felmérése szerint az Egyesült Királyságban 61% fog idén ünnepségeken és a húsvéttal kapcsolatos tevékenységekben részt venni, és 67% tervezi csokoládétojás vásárlását.
Míg a Cadbury bizonyult a legnépszerűbb márkának, a Mars a fogyasztók 35%-ának kedvence, a szakosodott kiskereskedők, köztük a Hotel Chocolat vagy a Thorntons pedig 31% számára jelenti a legjobb választást.
Mindössze 11% mondta azonban, hogy a kedvenc húsvéti csokitojása valamely üzletlánc – ide értve az Aldit is – saját márkás terméke.
A válalszadók többsége (88%) valamely szupermarketben vásárolna tojást, és kevesebb mint 5% tervezi, hogy online vagy szaküzletben, például a Hotel Chocolat-ban vagy a Lindt-ben vásárol.
Kapcsolódó cikkeink
Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >A Deliveroo Expresszel társul a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új szintre emeli online szolgáltatásait:…
Tovább olvasom >45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Provident: magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből
A magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből, a…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t? A GKI…
Tovább olvasom >Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac
Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac, a foglalkoztatottak száma évek…
Tovább olvasom >