A brit fogyasztók kétharmadának a Cadbury a kedvenc húsvéti csokoládéja
A brit fogyasztók csaknem kétharmada (64%) egyetért abban, hogy húsvétkor a Cadbury kínálja a legjobb csokoládétermékeket.
A Vypr termékinformációs platform legfrissebb, 65 ezer ember megkérdezésével végzett fogyasztói felmérése szerint az Egyesült Királyságban 61% fog idén ünnepségeken és a húsvéttal kapcsolatos tevékenységekben részt venni, és 67% tervezi csokoládétojás vásárlását.
Míg a Cadbury bizonyult a legnépszerűbb márkának, a Mars a fogyasztók 35%-ának kedvence, a szakosodott kiskereskedők, köztük a Hotel Chocolat vagy a Thorntons pedig 31% számára jelenti a legjobb választást.
Mindössze 11% mondta azonban, hogy a kedvenc húsvéti csokitojása valamely üzletlánc – ide értve az Aldit is – saját márkás terméke.
A válalszadók többsége (88%) valamely szupermarketben vásárolna tojást, és kevesebb mint 5% tervezi, hogy online vagy szaküzletben, például a Hotel Chocolat-ban vagy a Lindt-ben vásárol.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Infláció-stopot hirdetett a PENNY
Befagyasztotta az árakat a húskészítmény-választék 70%-ánál a PENNY Magyarország, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >