A brit fogyasztók kétharmadának a Cadbury a kedvenc húsvéti csokoládéja
A brit fogyasztók csaknem kétharmada (64%) egyetért abban, hogy húsvétkor a Cadbury kínálja a legjobb csokoládétermékeket.
A Vypr termékinformációs platform legfrissebb, 65 ezer ember megkérdezésével végzett fogyasztói felmérése szerint az Egyesült Királyságban 61% fog idén ünnepségeken és a húsvéttal kapcsolatos tevékenységekben részt venni, és 67% tervezi csokoládétojás vásárlását.
Míg a Cadbury bizonyult a legnépszerűbb márkának, a Mars a fogyasztók 35%-ának kedvence, a szakosodott kiskereskedők, köztük a Hotel Chocolat vagy a Thorntons pedig 31% számára jelenti a legjobb választást.
Mindössze 11% mondta azonban, hogy a kedvenc húsvéti csokitojása valamely üzletlánc – ide értve az Aldit is – saját márkás terméke.
A válalszadók többsége (88%) valamely szupermarketben vásárolna tojást, és kevesebb mint 5% tervezi, hogy online vagy szaküzletben, például a Hotel Chocolat-ban vagy a Lindt-ben vásárol.
Kapcsolódó cikkeink
A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Világnapján ünnepeljük a csokoládét!
Nehéz, sőt, már-már fájó elképzelni egy olyan világot, amelyben nincsenek…
Tovább olvasom >Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Elkészült a nyugdíjasok élelmiszer-utalványáról szóló rendelet tervezete
Elkészült a nyugdíjasoknak járó, 30 ezer forint értékű élelmiszer-utalványról szóló…
Tovább olvasom >K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >