A brit fogyasztók kétharmadának a Cadbury a kedvenc húsvéti csokoládéja
A brit fogyasztók csaknem kétharmada (64%) egyetért abban, hogy húsvétkor a Cadbury kínálja a legjobb csokoládétermékeket.
A Vypr termékinformációs platform legfrissebb, 65 ezer ember megkérdezésével végzett fogyasztói felmérése szerint az Egyesült Királyságban 61% fog idén ünnepségeken és a húsvéttal kapcsolatos tevékenységekben részt venni, és 67% tervezi csokoládétojás vásárlását.
Míg a Cadbury bizonyult a legnépszerűbb márkának, a Mars a fogyasztók 35%-ának kedvence, a szakosodott kiskereskedők, köztük a Hotel Chocolat vagy a Thorntons pedig 31% számára jelenti a legjobb választást.
Mindössze 11% mondta azonban, hogy a kedvenc húsvéti csokitojása valamely üzletlánc – ide értve az Aldit is – saját márkás terméke.
A válalszadók többsége (88%) valamely szupermarketben vásárolna tojást, és kevesebb mint 5% tervezi, hogy online vagy szaküzletben, például a Hotel Chocolat-ban vagy a Lindt-ben vásárol.
Kapcsolódó cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >Így vásárolunk húsvétkor
A húsvéti időszakban kiemelt szerepet kapnak a SZÉP Kártyák, melyekkel…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >