A brit fogyasztók fele az ár-értékarányban legértékesebb alternatívákat preferálja
A brit fogyasztók mintegy fele a jelenlegi megélhetési válság miatt az ár-érték arányos alternatívákra vált, derült ki egy új kutatásból. A Retail Economics-HyperJar Cost of Living Tracker felmérése szerint a fogyasztók ártudatosabbak, amit az is bizonyít, hogy a háztartások fele (46,9%) alacsonyabb árfekvésű termékekre vált, és majdnem minden ötödik háztartás (38,7%) gyakrabban használ utalványkódokat, hogy növelje vásárlóerejét.

10-ből kilenc fogyasztó továbbra is tervezi a nem létfontosságú kiadások visszafogását
A kutatásból az is kiderült, hogy a fogyasztók 37,5%-a halogatja a nagyobb vásárlásokat, és kisebb mennyiségben vásárolja meg az alapvető cikkeket (30,7%), mivel az árak gyorsabban emelkednek, mint a jövedelmek. A jelentés hozzátette, hogy 10-ből kilenc fogyasztó továbbra is tervezi a nem létfontosságú kiadások visszafogását, annak ellenére, hogy a kormány ebben a hónapban bevezette az energiaárak befagyasztását.
A felmérésben megkérdezettek 80,4%-a nyilatkozott úgy, hogy aggódik amiatt, hogy képes lesz-e kifizetni a jövőbeni energiaszámlákat, ami arra késztette az embereket az Egyesült Királyságban, hogy havonta 1,5 milliárd fontot tegyenek félre az emelkedő energiaköltségek kezelésére.
„A kormány bejelentése nagyon kevés hatással volt a bizalom szintjére, mivel mindannyian továbbra is alkalmazkodunk kiadási szokásainkhoz, hogy megbirkózzunk a rendkívüli kihívásokkal” – mondta Mat Megens, a HyperJar vezérigazgatója. „Ez az idegesség jól látható abból a hosszabb távú tervezési magatartásból, amelyet saját ügyfeleink körében tapasztalunk – az energiaköltségek emelkedésére való félretételtől kezdve a karácsonyi és nyári szabadságra való spórolásig már most. Bár az infláció sokunk számára új jelenség, az ország már járt itt korábban is, és gondos tervezéssel és néhány okos, kezelhető szokásváltoztatással át lehet vészelni ezt az időszakot”.
Kapcsolódó cikkeink
Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >Takarítóeszköz vásárlásánál az ár-érték arány fontosabb, mint a márka és a megbízhatóság egy felmérés szerint
Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Egyharmad Balatonnak megfelelő öntözővíz-készlet áll rendelkezésre
A rendkívüli aszály és a csapadékhiány ellenére minden öntözési igényt…
Tovább olvasom >A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú eleme
A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú…
Tovább olvasom >